W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Delegowanie asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości w Biurze Obsługi Komisji do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich

18.09.2025

Ministerstwo Sprawiedliwości – Biuro Obsługi Komisji do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich poszukuje asystentów sędziów z sądów powszechnych oraz z sądów administracyjnych zainteresowanych delegowaniem do pełnienia czynności administracyjnych na stanowisku głównego specjalisty w Biurze Obsługi Komisji do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich.

Osoby zainteresowane delegowaniem proszone są o przesłanie swojego CV (zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzenia naboru) z adnotacją w tytule wiadomości: „Nabór BKW” na adres e-mail: sekretariat.bkw@ms.gov.pl do dnia 26 września 2025 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 52 12 480.

Rozmowy zostaną przeprowadzone z wybranymi kandydatami. Ministerstwo Sprawiedliwości nie zwraca kosztów dojazdu kandydatów na rozmowę.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.09.2025 10:12 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Obsługi Komisji do spraw reprywatyzacji nieruchomości
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Delegowanie asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości w Biurze Obsługi Komisji do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich 2.0 18.09.2025 11:37 Marek Kołodziejczyk
Delegowanie asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości w Biurze Obsługi Komisji do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich 1.0 01.09.2025 10:12 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}