W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór ekspertów - zamknięty w dniu 27 listopada 2025 r., godz. 13:00

13.11.2025

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza otwarty nabór ekspertów na spotkanie konsultacyjne w dniu 2 grudnia 2025 r. w sprawie zakresu i warunków naboru wniosków, projektowanego w ramach wdrażania Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2021–2028 (program Sprawiedliwość, obszar PA 11 – Dostęp do wymiaru sprawiedliwości).

Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowuje wdrożenie Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2021–2028. W ramach obszaru PA 11 – Dostęp do wymiaru sprawiedliwości planowane jest przeprowadzenie naboru wniosków, dotyczącego projektów przyczyniających się do rozwijania niezależnego, rzetelnego i skutecznego wymiaru sprawiedliwości. Prowadząc proces definiowania zakresu i warunków naboru, Ministerstwo Sprawiedliwości zbiera opinie i postulaty zainteresowanych środowisk i w tym celu organizuje zebranie ekspertów – interesariuszy.

Spotkanie odbędzie się w siedzibie Ministerstwa Sprawiedliwości w dniu 2 grudnia 2025 r.
w godzinach 10.00–15.00.

Eksperci zapoznają się z wcześniej przygotowanym materiałem, będą czynnie uczestniczyć
w spotkaniu, a następnie będą mieć możliwość składania uzupełnień do propozycji zgłoszonych podczas spotkania.

Kandydaci na ekspertów powinni legitymować się udokumentowanym co najmniej 5-letnim doświadczeniem w pracy w:

•          wymiarze sprawiedliwości w Polsce lub w pracy w zawodach prawniczych, w której występuje bieżący kontakt z wykonywaniem wymiaru sprawiedliwości w Polsce (np. w roli adwokata, pełnomocnika w sprawach sądowych itd.), lub

•          uczelniach lub jednostkach naukowych, instytutach – w dziedzinie prawa,
z dorobkiem naukowym dotyczącym wymiaru sprawiedliwości w Polsce; powinni także mieć co najmniej stopień naukowy doktora nauk prawnych,

•          organizacjach pozarządowych w zakresie tematyki dotyczącej wymiaru sprawiedliwości.

Ponadto ekspert:

  1. korzysta z pełni praw publicznych;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych;
  3. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe; oraz
  4. nie toczy się przeciwko niemu żadne postępowanie karne z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe.

Zgłoszenie powinno zostać złożone na formularzu, który można pobrać poniżej, i obejmować:

  1. dane teleadresowe – imię, nazwisko, tel. kontaktowy, adres e-mail;
  2. opis doświadczenia wymaganego zgodnie z ogłoszeniem

{W przypadku wątpliwości co do spełniania wymogów określonych w ogłoszeniu, MS zastrzega prawo do wezwania do przekazania kopii dokumentów potwierdzających ich spełnianie.}

  1. oświadczenia wg wzoru;
  2. zgodę na przetwarzanie danych osobowych i oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną;
  3. odpowiedź na pytania otwarte – co skłania Panią/Pana do dokonania zgłoszenia.

Minister dokona wyboru ekspertów, w szczególności w przypadku napływu większej niż 15 liczby zgłoszeń, uwzględniając przede wszystkim konieczność zapewnienia reprezentatywności grupy eksperckiej.

Zgłoszenie należy przesłać pod adresem e-mail: nmf21-28@ms.gov.pl z informacją
w nagłówku: „Zgłoszenie – konsultacje eksperckie”.

Nabór trwa od 13.11.2025 r. do odwołania.

Uprzejmie informujemy, że nabór został zamknięty w dniu 27 listopada 2025 r. o godz. 13:00.

Materiały

Formularz zgłoszenia eksperta
Formularz​_zgłoszenia​_eksperta.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.11.2025 10:04 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michalina Walenta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór ekspertów - zamknięty w dniu 27 listopada 2025 r., godz. 13:00 2.0 28.11.2025 09:13 Marek Kołodziejczyk
Nabór ekspertów 1.0 13.11.2025 10:04 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}