Nabór na delegację do Wydziału Etatyzacji Sądów i Analiz w Departamencie Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych
29.05.2025
Departament Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych poszukuje referendarza sądowego, zainteresowanego delegowaniem do pełnienia obowiązków administracyjnych na stanowisku głównego specjalisty w Wydziale Etatyzacji Sądów i Analiz.
Główne zadania realizowane na stanowisku głównego specjalisty to:
- opiniowanie wniosków o dokonanie obwieszczenia o zwolnionym stanowisku sędziowskim;
- opiniowanie wniosków o przeniesienie sędziów i referendarzy sądowych na inne miejsce służbowe;
- sporządzanie opinii z zakresie zwolnionych oraz dodatkowych stanowisk referendarzy sądowych;
- dokonywanie bieżących analiz obciążenia pracą w poszczególnych jednostkach sądownictwa powszechnego.
Osobom delegowanym do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości przysługuje dodatek funkcyjny i dodatek specjalny, a także zwrot kosztów podróży i zakwaterowania (ryczałt lub na podstawie faktury).
Osoby zainteresowane delegowaniem proszone są o nadesłanie swoich CV na adres: paulina.sosinska@ms.gov.pl do dnia 30 czerwca 2025 r. (*w CV należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych).
Wszelkie inne informacje dotyczące delegacji będą udzielane wyłącznie drogą mailową.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzone zostaną rozmowy w siedzibie Ministerstwa Sprawiedliwości.
Kontakt do opiekuna merytorycznego:
Paulina Sosińska
PO Naczelnika Wydziału Etatyzacji Sądów i Analiz
Departament Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych
E-mail: paulina.sosinska@ms.gov.pl
Tel. 22 52-12-451
- Pierwsza publikacja:
- 29.05.2025 12:08 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paulina Sosińska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Nabór na delegację do Wydziału Etatyzacji Sądów i Analiz w Departamencie Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych | 1.0 | 29.05.2025 12:08 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP