W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie dot. obsługi serwisowej urządzenia do prześwietlania przesyłek i bagażu zamontowanego w budynku MS przy ul. Chopina 1 w Warszawie

15.10.2025

Szanowni Państwo,

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić usługę serwisowo – konserwacyjną, świadczoną przez okres 24 miesięcy, urządzenia rentgenowskiego FISCAN SLS-V5030B do prześwietlania przesyłek i bagażu zamontowanego w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Chopina 1 w Warszawie.

W wycenie ofertowej należy uwzględnić:

  1. Serwis i konserwację każdego z urządzeń rentgenowskich w zakresie:
    1.      konserwacji systemu;
    2.      kalibracji;
    3.      sprawdzenia ustawień urządzenia, wszystkich funkcji użytkowych;
    4.      eliminacji ewentualnych błędów w pracy systemu;
    5.      sprawdzenia oprogramowania (funkcje obrazowania, jakość obrazowania);
    6.      kolimacji tj. strojenia urządzenia;
    7.      sprawdzenia generatora;
    8.      sprawdzenia działania taśmociągów, regulacji pasów napędowych;
    9.      archiwizacji archiwum;
    10. przeglądu elementów systemu itp.;
    11. sprawdzenia stanu ogólnego urządzenia;
    12. kontroli czynności barier świetlnych (w tym czyszczeni);
    13. kontroli elementów sterujących;
    14. kontroli kabli zabezpieczających masę;
    15. kontroli zasięgu zasilania;
    16. kontroli trakcji taśmociągu;
    17. kontroli wyłącznika bezpieczeństwa;
    18. kontroli zamka Inter – lock drzwi detektorów;
    19. kontroli generatora sterującego (spisanie poziomów napięcia);
    20. kontroli wiązki promieniowania rentgenowskiego X;
    21. kontroli ustawienia monitora (programowanie);
    22. przeprowadzenia testów funkcjonalnych;
    23. konserwacji połączeń;
    24. spisania raportu z przeglądu;
    25. sporządzenie przez Wykonawcę wymaganej dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Oferta musi zawierać:

  1. Ofertę cenową zawierająca kwotę netto i brutto w złotych zgodnie z formularzem cenowym podanym w załączniku do niniejszego zapytania.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia.
  3. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 30 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie.
  4. Termin wykonania liczony od dnia podpisania umowy/zlecenia.

Warunki zlecenia:

  1. Za opóźnienie terminu realizacji zlecenia/umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5 % kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
  2. Niedotrzymanie czasu naprawy skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia usunięcia awarii.
  3. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru usługi, podpisanym przez strony.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac z należytą starannością, zgodnie
    z zasadami wiedzy technicznej.
  5. Wykonawca powinien posiadać oraz dołączyć do oferty kopię poniższych dokumentów:

    - aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na uruchamianie i obsługę serwisową przedmiotowego urządzenia,   
    - aktualną autoryzację producenta lub min. 1 osobę przeszkoloną przez producenta w zakresie serwisu przedmiotowych urządzeń,

    - aktualne uprawnienia Inspektora Ochrony Radiologicznej.

  1. Wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotu zlecenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu.
  2. Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie w terminie do dnia 29.10.2025 r. pisemnie na adres:

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Administracyjne

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1237), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Zamawiający działając zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informuje, że procedura zgłoszeń wewnętrznych została uregulowana w załączniku do zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2024 r. (Dz. Urz. Min. Sprawiedl. poz. 288) w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Sprawiedliwości.

Osobą do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest Paweł Weselak tel. (22) 52-12-807, e-mail: pawel.weselak@ms.gov.pl.

Materiały

Formularz cenowy - urzadzenia rtg ul. Chopina 1 2025 r
Formularz​_cenowy​_-​_urzadzenia​_rtg​_ul​_Chopina​_1​_2025​_r.xlsx 0.05MB
Oświadczenie o niewykluczeniu dotyczące zlecenia na wykonanie przeglądu urządzeń RTG 2025
Oświadczenie​_o​_niewykluczeniu​_dotyczące​_zlecenia​_na​_wykonanie​_przeglądu​_urządzeń​_RTG​_2025​_(1).docx 0.01MB
Oświadczenie dotyczące ochrony sygnalistów
Oświadczenie​_dotyczące​_ochrony​_sygnalistów​_​_(9).docx 0.02MB
Oświadczenie o zachowaniu poufności
Oświadczenie​_o​_zachowaniu​_poufność​_(4).docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.10.2025 10:15 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Weselak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie dot. obsługi serwisowej urządzenia do prześwietlania przesyłek i bagażu zamontowanego w budynku MS przy ul. Chopina 1 w Warszawie 1.0 15.10.2025 10:15 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}