Ogłoszenie dotyczące wykonania przeglądu oświetlenia awaryjnego
04.12.2025
Zamawiający, Ministerstwo Sprawiedliwości, w ramach badania rynku zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przeglądu oświetlenia awaryjnego w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości w Warszawie.
- Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
- Zamówienie dotyczy wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przeglądu oświetlenia awaryjnego w następujących budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości w Warszawie:
- Budynek przy Al. Ujazdowskich 11.
- Budynek przy ul, Chopina 1.
- Budynek przy Al. Róż 2.
- Budynek przy ul. Czerniakowskiej 100.
- Budynek przy ul. Zwycięzców 34.
- Przeprowadzenie przeglądu oświetlenia awaryjnego obejmuje w szczególności:
- Pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego, zgodnie z odpowiednią metodologią badania, na drogach ewakuacyjnych, w strefach otwartych i wysokiego ryzyka oraz przy przyciskach ROP, hydrantach i gaśnicach;
- Sprawdzenie działania poszczególnych opraw oraz przeprowadzenie pomiaru czasu działania oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
- Sprawdzenie prawidłowości zastosowanych piktogramów na drogach ewakuacyjnych;
- Wykonanie protokołów z przeprowadzonych pomiarów wraz z ewentualnymi uwagami i oceną wyników pomiarów. Protokoły należy wykonać w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i dwóch w wersji elektronicznej;
- Przedstawienie Zamawiającemu stosownych uprawnień prowadzącego pomiary i świadectwa z kalibracji urządzenia pomiarowego.
- Zamówienie należy zrealizować w terminie 50 dni od podpisania umowy.
- Oferta.
Ofertę w formularzu ofertowym proszę przesłać na adres mailowy: sekretariat.ba@ms.gov.pl w terminie do 11.12.2025, do godziny 11.00.
- Informacje dla oferentów.
- Opis budynków
- Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2185). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
- Realizacja usługi nastąpi na podstawie zlecenia, wystawionego przez Zamawiającego.
- Płatność za usługę – na podstawie faktury z 21-dniowym terminem zapłaty, wystawionej po podpisaniu, bez uwag, Protokołu odbioru.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
- Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Okres związania ofertą – 60 dni od dnia złożenia oferty.
- Niezbędne urządzenia do wykonania zlecenia zostaną dostarczone przez Wykonawcę na jego koszt oraz na jego odpowiedzialność.
- W razie odstąpienia przez Zamawiającego od zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 20 % łącznego wynagrodzenia.
- W przypadku odstąpienia od zlecenia przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy postanowienia pkt 10 stosuje się odpowiednio.
- Za opóźnienie w realizacji zlecenia Wykonawca zapłaci karę w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość zastrzeżonych kar na zasadach ogólnych.
- Osobą do kontaktów ze strony Zamawiającego w sprawach realizacji przedmiotu zlecenia jest Mirosław Olszówka, e-mail: miroslaw.olszowka@ms.gov.pl, tel. 22 52-12-357.
|
Lp. |
Lokalizacja |
Opis obiektu |
Powierzchnia użytkowa [m2] |
|
1. |
Al. Ujazdowskie 11 |
Budynek biurowy, Liczba kondygnacji: 7 nadziemnych, 1 podziemna. |
7 876 |
|
2.
|
ul. Chopina 1 00-559 Warszawa |
Budynek biurowy, Liczba kondygnacji: 7 nadziemnych + poddasze nieużytkowe, 1 podziemna Uwaga: piętro 3 – poza zakresem pomiarów |
7 646 |
|
3. |
al. Róż 2 00-559 Warszawa |
Budynek biurowy, Liczba kondygnacji: 4 nadziemnych + poddasze nieużytkowe |
2 442 |
|
4.
|
ul. Czerniakowska 100 00-454 Warszawa |
Budynek biurowy; Parking podziemny Liczba kondygnacji: 4 nadziemne, 1 podziemna |
7 401 |
|
5. |
ul. Zwycięzców 34 03-938 Warszawa
|
Lokal użytkowy biurowy. Parking podziemny. Liczba kondygnacji: 6 nadziemnych ( pomieszczenia MS znajdują się na parterze i 1. piętrze budynku) 1 podziemna (użytkowana przez Ministerstwo) |
2 207 |
Przetwarzane danych osobowych
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2/ 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Zamawiający informuje, co następuje.
- Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest Minister Sprawiedliwości.
- Kontakt z administratorem możliwy jest:
- listownie na adres: Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa;
- pocztą elektroniczną: kontakt@ms.gov.pl;
- telefonicznie: +48 22 52 12 888.
- Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Ministerstwie Sprawiedliwości oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest:
- listownie na adres: Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa;
- pocztą elektroniczną: iod@ms.gov.pl; lub kontakt@ms.gov.pl.
- Cel i podstawa przetwarzania.
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO przetwarzanie jest zgodne z prawem, gdy jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą; lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, chyba że na podstawie decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony (art. 45 RODO), względnie z zastrzeżeniem odpowiednich zabezpieczeń (art. 46 RODO).
- Okres przetwarzania.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wykonania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie archiwizacji dokumentacji lub sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych, zapewniający możliwość dochodzenia roszczeń lub obrony przeciwko nim (nie dłużej niż okres odpowiadający terminowi przedawnienia roszczeń) lub przez okres archiwizacji określony regulaminami wewnętrznymi Ministerstwa Sprawiedliwości oraz w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Prawa związane z przetwarzaniem.
Przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych;
- prawo do sprostowania swoich danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do cofnięcia zgody (jeżeli Pana/Pani dane przetwarzane są na podstawie zgody), z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Kategorie przetwarzanych danych: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Ujawnianie danych osobowych innym odbiorcom.
Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym odbiorcom, chyba że na podstawie przepisów prawa lub udzielonej przez Panią/Pana zgody.
Pani/Pana dane będą ujawniane w postaci imienia i nazwiska w rejestrze umów Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Profilowanie.
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystane w celu profilowania Pana/Pani osoby.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
Na podstawie Pana/Pani danych osobowych nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.
- Prawo wniesienia skargi.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO.
Materiały
Formularz ofertowyFormularz_ofertowy_(3).docx 0.02MB Oświadczenie dotyczące ochrony sygnalistów
Oświadczenie_dotyczące_ochrony_sygnalistów.docx 0.02MB Oświadczenie o niewykluczeniu
Oświadczenie_o_niewykluczeniu_(5).docx 0.01MB Oświadczenie o zachowaniu poufności
Oświadczenie_o_zachowaniu_poufność_(8).docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.12.2025 10:05 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mirosław Olszówka
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie dotyczące wykonania przeglądu oświetlenia awaryjnego | 1.0 | 04.12.2025 10:05 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP