Ogłoszenie Ministra Sprawiedliwości o delegowaniu sędziego
13.10.2025
W związku z treścią art. 77 § 4a ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 334 z późn. zm.) ogłaszam, że sędzia Sądu Rejonowego w Rzeszowie – Katarzyna Renata Sitek decyzją nr DKO-VII.5631.559.2025 z dnia 2 października 2025 r. została delegowana do Sądu Okręgowego w Rzeszowie na okres od 15 listopada 2025 r. do 14 maja 2026 r.
Przyczyny delegowania:
Decyzję poprzedzono analizą potrzeb Sądu Okręgowego w Rzeszowie, w tym wielkości wpływu spraw do pionu gospodarczego, stopnia jego opanowania oraz średniej wielkości referatu sędziego – w porównaniu do odpowiednich danych dla sądów w Polsce. Według analizowanych danych delegowanie ww. sędziego do jednostki nadrzędnej uzasadnione jest potrzebą utrzymania dotychczasowych wyników orzeczniczych wobec spodziewanego w październiku bieżącego roku faktycznego zmniejszenia kadry orzeczniczej o dwóch sędziów poprzez powstanie jednego wakatu i długotrwałej nieobecności jednego sędziego
Sędzia Sądu Rejonowego w Rzeszowie Katarzyna Renata Sitek:
- legitymuje się ponad 21-letnim okresem pełnienia służby sędziowskiej, w tym wieloletnim doświadczeniem w rozpoznawaniu spraw z zakresu prawa gospodarczego;
- otrzymała pozytywną ocenę w zakresie sprawności postępowania;
- uzyskała pozytywną opinię Kolegium Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
Prezes Sądu Rejonowego w Rzeszowie nie sprzeciwił się ww. delegacji, a zgromadzone dane statystyczne wskazują na dobrą sytuację pionu gospodarczego.
Ważąc potrzeby pionu gospodarczego Sądu Okręgowego w Rzeszowie i wpływ delegowania sędziego Katarzyny Renaty Sitek na pracę pionu gospodarczego Sądu Rejonowego w Rzeszowie podjęto decyzję o delegowaniu ww. na okres jak na wstępie ogłoszenia.
- Pierwsza publikacja:
- 13.10.2025 10:38 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- DKO
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie Ministra Sprawiedliwości o delegowaniu sędziego | 1.0 | 13.10.2025 10:38 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP