W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku - doraźne zabezpieczenie elewacji

30.08.2023

Szanowni Państwo,

 

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wykonanie oceny stanu oraz miejscowych napraw elewacji obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie.

  1. CEL ZAMÓWIENIA

 

Celem zamówienia jest zabezpieczenie przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi elewacji gmachu. W zakres realizacji elewacja od strony Al. Ujazdowskich i ul. Koszykowej). Zabezpieczenie należy wykonać na ścianach zewnętrznych, poprzez usunięcie odparzonych fragmentów tynku, tynkowanie i malowanie pod kolor elewacji istniejącej. W zakresie robót Zamawiający przewiduje naprawy odparzonych elementów posadzki na tarasach

 

  1. OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY JEST WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH ROBÓT:

 

  1. Wykonanie oceny stanu elewacji i przedstawienie opinii technicznej z wyszczególnieniem ilości prac do realizacji;
  2. Realizacja miejscowych napraw elewacji poprzez odbicie odparzonych tynków oraz uzupełnienie elewacji tynkiem kat. III na ścianach lub zaprawą betonową jako uzupełnienie posadzkach na tarasów.
  3. Malowanie naprawionych miejsc farbami w kolorze dopasowanym do istniejącej elewacji;
  4. Uzupełnienie płytek ceramicznych na tarasach.

 

  1. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

 

  1. Ocena stanu elewacji powinna być wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego nie później niż w terminie do 30 dni od zawarcia umowy/ zlecenia;
  2. Realizacja robót budowlanych nie dłużej niż w terminie 30 dni roboczych od zatwierdzenia oceny stanu elewacji przez Zamawiającego.

 

 

  1. SZCZEGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

 

  1. Zamawiający zakłada realizację naprawy elewacji na ścianach przy wykorzystaniu technik alpinistycznych, roboty na tarasach wykonywane będą metodami tradycyjnymi;
  2. Wykonawca podczas prowadzenia prac zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z administracją budynku.
  3. Prace prowadzone będą w budynku czynnym, w związku z tym wymaga się prowadzenia ich w sposób możliwie mało uciążliwy dla użytkownika. Prace głośne należy prowadzić w godzinach uzgodnionych z administracją budynku.
  4. Zgłoszony kierownik budowy musi posiadać wymagane doświadczenie do pracy przy zabytkach.
  5. Całość czynności należy prowadzić zgodnie z przepisami BHP i p. poż.
  6. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu powstałe z jego winy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia i doprowadzi obiekt do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego.

 

  1. WARUNKI ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ ZAWARCIA UMOWY/ZLECENIA.

 

  1. W przedstawionej ofercie należy uwzględnić:
    1. Wykonanie wszystkich czynności zgodnie z zakresem opisanym i wymaganiami opisanymi w pkt. 1 ÷ 4
    2. Wszystkie koszty związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszt wszystkich materiałów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno - prawnych itp.
    3. Zamawiający przed przygotowaniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu jej terminu.

 

  1. Oferta musi zawierać:
  1. Ryczałtową łączną cenę netto i brutto wykonania prac.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie materiały i czynności niezbędne wykonania prac.
  3. Termin realizacji liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.
  4. Referencje Minimum

 

  1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego wg kryteriów:
    1. 80 % – Cena
    2. 20 % - Doświadczenie Wykonawcy potwierdzone referencjami oraz wykazem realizacji robót przy obiektach zabytkowych o zbliżonym charakterze.

 

  1. Warunki zlecenia:
  1. Za opóźnienie terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w tym także kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się Wykonawcy z postanowień zawartej umowy.
  3. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru po wykonaniu przedmiotu zlecenia/umowy.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). W związku
z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa
ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w w/w. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 8 września 2023 r. pisemnie na adres:

 

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Administracyjne

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa

 

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W razie potrzeby proszę o kontakt: Andrzej Nurzyński tel. 22 52 12 706 e-mail: andrzej.nurzynski@ms.gov.pl.

 

Materiały

Formularz cenowy
Zalącznik​_formularz​_cenowy​_naprawa​_elewacji​_Al​_Ujazdowskie​_11.xlsx 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.08.2023 12:12 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Andrzej Nurzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku - doraźne zabezpieczenie elewacji 1.0 30.08.2023 12:12 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}