W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku - System Kontroli Dostępu

25.08.2025

Szanowni Państwo,

 

w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów poniższej usługi w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usługi dla systemów bezpieczeństwa Ministerstwa Sprawiedliwości”, z podziałem na IV części:

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądu  
i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD), systemu depozytorów kluczy (SDK) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie
(I część)

Termin:

Przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 marca 2026 r.

 

Szczegółowe warunki:

Warunki zamówienia zostały określone w załączniku nr 1  „Projekt umowy” (w załączeniu). Przy szacowaniu wartości zamówienia proszę uwzględnić następujący warunek udziału w postępowaniu:

skierowanie do wykonywania przedmiotu umowy co najmniej 2 (dwóch) osób, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu świadczyły usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń  systemu kontroli dostępu (SKD), systemu depozytorów kluczy (SDK) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową przez nieprzerwany okres 2 lat.

Szacunkowy koszt usługi:

Podana cena powinna spełniać wymogi określone w załączniku nr 1 „Projekt umowy”. Proszę o podanie szacunkowej wartości zamówienia na formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 (w załączeniu).

 

Kontakt:

 

Termin złożenia oferty:

dodatkowe pytania proszę kierować na adres e-mail: wycenyioferty.bb@ms.gov.pl.   

Oferty cenowe należy przesłać drogą elektroniczną do dnia
05.09.2025 r. do godz. 12:00 (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego) na adres e-mail:
wycenyioferty.bb@ms.gov.pl.

 

UWAGA!

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.). Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.

Materiały

Projekt umowy - System Kontroli Dostępu I część
Projekt​_umowy​_-​_System​_Kontroli​_Dostępu​_I​_część.docx 0.08MB
System Kontroli Dostępu - załącznik nr 2 - Formularz cenowy
System​_Kontroli​_Dostępu​_-​_załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_cenowy.doc 0.05MB
Załącznik nr 1 do umowy
Załącznik​_nr​_1​_do​_umowy.doc 0.14MB
Załącznik nr 2 do umowy
Załącznik​_nr​_2​_do​_umowy.doc 0.14MB
Załącznik nr 3 do umowy
Załącznik​_nr​_3​_do​_umowy.doc 0.17MB
Załącznik nr 4 do umowy
Załącznik​_nr​_4​_do​_umowy.doc 0.14MB
Załącznik nr 5 do umowy
Załącznik​_nr​_5​_do​_umowy.doc 0.13MB
Załącznik nr 6 do umowy
Załącznik​_nr​_6​_do​_umowy.doc 0.12MB
Załącznik nr 7 do umowy
Załącznik​_nr​_7​_do​_umowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 8 do umowy
Załącznik​_nr​_8​_do​_umowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 9 do umowy
Załącznik​_nr​_9​_do​_umowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 10 do umowy
Załącznik​_nr​_10​_do​_umowy.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2025 15:10 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Gajda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku - System Kontroli Dostępu 2.0 25.08.2025 15:16 Marek Kołodziejczyk
Rozeznanie rynku - System Kontroli Dostępu 1.0 25.08.2025 15:10 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}