Rozeznanie rynku - System Kontroli Dostępu
25.08.2025
Szanowni Państwo,
w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów poniższej usługi w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usługi dla systemów bezpieczeństwa Ministerstwa Sprawiedliwości”, z podziałem na IV części:
|
Przedmiot zamówienia: |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądu |
|
Termin: |
Przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 marca 2026 r.
|
|
Szczegółowe warunki: |
Warunki zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 „Projekt umowy” (w załączeniu). Przy szacowaniu wartości zamówienia proszę uwzględnić następujący warunek udziału w postępowaniu: skierowanie do wykonywania przedmiotu umowy co najmniej 2 (dwóch) osób, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu świadczyły usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD), systemu depozytorów kluczy (SDK) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową przez nieprzerwany okres 2 lat. |
|
Szacunkowy koszt usługi: |
Podana cena powinna spełniać wymogi określone w załączniku nr 1 „Projekt umowy”. Proszę o podanie szacunkowej wartości zamówienia na formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 (w załączeniu).
|
|
Kontakt:
Termin złożenia oferty: |
dodatkowe pytania proszę kierować na adres e-mail: wycenyioferty.bb@ms.gov.pl. Oferty cenowe należy przesłać drogą elektroniczną do dnia
|
|
UWAGA! |
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu |
Materiały
Projekt umowy - System Kontroli Dostępu I częśćProjekt_umowy_-_System_Kontroli_Dostępu_I_część.docx 0.08MB System Kontroli Dostępu - załącznik nr 2 - Formularz cenowy
System_Kontroli_Dostępu_-_załącznik_nr_2_-_Formularz_cenowy.doc 0.05MB Załącznik nr 1 do umowy
Załącznik_nr_1_do_umowy.doc 0.14MB Załącznik nr 2 do umowy
Załącznik_nr_2_do_umowy.doc 0.14MB Załącznik nr 3 do umowy
Załącznik_nr_3_do_umowy.doc 0.17MB Załącznik nr 4 do umowy
Załącznik_nr_4_do_umowy.doc 0.14MB Załącznik nr 5 do umowy
Załącznik_nr_5_do_umowy.doc 0.13MB Załącznik nr 6 do umowy
Załącznik_nr_6_do_umowy.doc 0.12MB Załącznik nr 7 do umowy
Załącznik_nr_7_do_umowy.docx 0.02MB Załącznik nr 8 do umowy
Załącznik_nr_8_do_umowy.docx 0.02MB Załącznik nr 9 do umowy
Załącznik_nr_9_do_umowy.docx 0.02MB Załącznik nr 10 do umowy
Załącznik_nr_10_do_umowy.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.08.2025 15:10 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Gajda
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozeznanie rynku - System Kontroli Dostępu | 2.0 | 25.08.2025 15:16 Marek Kołodziejczyk |
| Rozeznanie rynku - System Kontroli Dostępu | 1.0 | 25.08.2025 15:10 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP