W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana klimatyzacji w serwerowni w budynku MS przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie

28.02.2020

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wymianę urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w serwerowni na I (pom. 116) piętrze budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie.

Zlecenie dotyczy wykonania demontażu i utylizacji starego urządzenia klimatyzacyjnego oraz wykonanie montażu urządzenia klimatyzacyjnego podsufitowego o mocy chłodniczej
nie mniejszej niż 14 kW zasilanego jednofazowo.

                                                                                        

W wycenie ofertowej należy uwzględnić:

        1. Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych
        2. Demontaż starych urządzeń klimatyzacyjnych
        3. Uruchomienie.
        4. Pomiary instalacji.
        5. Dokumentację powykonawczą.
        6. Szkolenie w zakresie obsługi.
        7. Zmagazynowanie zdemontowanych urządzeń na terenie budynku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
        8. Serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji zgodnie z zapisami w DTR.

Oferta musi zawierać:

  1. Tabelę z zestawieniem cenowym zawierającym łączną cenę netto i brutto wykonania zlecenia.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie materiały.
  3. Oferowany okres gwarancji, który nie może być krótszy niż 24 miesiące z podaniem czasu ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
  4. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 30 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie.
  5. Termin wykonania liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.

Warunki zlecenia:

    1. Za opóźnienie terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
    2. Czas naprawy określony w ofercie liczony będzie od chwili zgłoszenia.
    3. Niedotrzymanie czasu naprawy skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdą rozpoczętą dobę zwłoki usunięcia awarii.
    4. Zapłata nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
    5. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru.

 

Ofertę zawierającą cenę ryczałtową netto i brutto proszę przesłać na adres mailowy; sekretariat.ba@ms.gov.pl do dnia 11.03.2020 r. lub przesłać pocztą na adres Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, lub złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym Ministerstwa.

 

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu terminu.

 

Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Osobą do kontaktu w powyższej sprawie jest Paweł Weselak nr tel.: (22) 52 12 807, 
e-mail:
pawel.weselak@ms.gov.pl

Materiały

Formularz cenowy - wymiana klimatyzacji w serwerowni
Zalącznik​_formularz​_cenowy​_wymiana​_urządzeń​_klimatyzacyjnych​_serwerownia​_116​_Al​_Ujazdowskie​_11.xlsx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.02.2020 10:12 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Nowakowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana klimatyzacji w serwerowni w budynku MS przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie 1.0 28.02.2020 10:12 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}