W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku dot. świadczenia usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie

26.05.2023

W związku z pytaniami Wykonawcy, które wpłynęły do Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wydłuża termin składania ofert cenowych do dnia 7 czerwca 2023 r. do godz. 12:00

Szanowni Państwo,

w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów poniższej usługi:

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie.

Termin:

Przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 sierpnia 2023 r.

Szczegółowe warunki:

Warunki zamówienia zostały określone w załączniku nr 1  „Projekt umowy” (w załączeniu). Przy szacowaniu wartości zamówienia proszę uwzględnić następujący warunek udziału w postępowaniu:

skierowanie do wykonywania przedmiotu umowy co najmniej 2 (dwóch) osób, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu świadczyły usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu telewizji przemysłowej (CCTV) przez nieprzerwany okres 2 lat.

Szacunkowy koszt usługi:

Podana cena powinna spełniać wymogi określone w załączniku nr 1 „Projekt umowy”. Proszę o podanie szacunkowej wartości zamówienia na formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 (w załączeniu).

Kontakt:

Dodatkowe pytania proszę kierować na adres e-mail: Krzysztof.Rybak@ms.gov.pl.  

Termin złożenia oferty:

Oferty cenowe należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 02.06.2023 r. do godz. 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego) na adres e-mail: Krzysztof.Rybak@ms.gov.pl.

UWAGA!

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.). Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.

Materiały

Załączniik nr 1 - Projekt umowy system telewizji przemysłowej
Załączniik​_nr​_1​_-​_Projekt​_umowy​_system​_telewizji​_przemysłowej.docx 0.07MB
Załącznik nr 2 Formularz cenowy
Załącznik​_nr​_2​_Formularz​_cenowy.doc 0.05MB
załącznik nr 1 Al. Ujazdowskie i ul. Koszykowa
załącznik​_nr​_1​_​_Al​_Ujazdowskie​_i​_ul​_Koszykowa.doc 0.12MB
załącznik nr 2 al. Róż
załącznik​_nr​_2​_​_al​_Róż.doc 0.16MB
załącznik nr 3 ul. Chopina
załącznik​_nr​_3​_​_ul​_Chopina.doc 0.16MB
załącznik nr 4 ul. Czerniakowska
załącznik​_nr​_4​_​_ul​_Czerniakowska.doc 0.12MB
załącznik nr 5 ul. Zwycięzców
załącznik​_nr​_5​_ul​_Zwycięzców.doc 0.12MB
załącznik nr 6 ul. Piękna
załącznik​_nr​_6​_​_ul​_Piękna.doc 0.12MB
załącznik nr 7 protokół ze zdarzenia
załącznik​_nr​_7​_​_protokół​_ze​_zdarzenia.docx 0.02MB
załącznik nr 8 Wykaz osób
załącznik​_nr​_8​_​_Wykaz​_osób.docx 0.02MB
załącznik nr 9 protokół z wykonanych czynności
załącznik​_nr​_9​_​_protokół​_z​_wykonanych​_czynności.docx 0.02MB
załącznik nr 10 Miesięczny protokół odbioru
załącznik​_nr​_10​_​_Miesięczny​_protokół​_odbioru.docx 0.02MB
załącznik nr 11 umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
załącznik​_nr​_11​_​_umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}