W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku dotyczące zakupu i dostawy separatora tłuszczy oraz utylizację starego separatora w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie

15.04.2021

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości planuje zlecić zakup i dostawę separatora tłuszczy oraz utylizację starego separatora w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie.

 

Oferta musi zawierać:

  1. Zestawienie cenowe zawierające łączną cenę netto i brutto wykonania zlecenia/umowy.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia/umowy.
  3. Oferowany okres gwarancji, który nie może być krótszy niż 24 miesiące z podaniem czasu ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
  4. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 30 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie.
  5. Termin wykonania liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.

 

Warunki zlecenia:

    1. Za opóźnienie terminu realizacji przedmiotu zlecenia/umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
    2. Czas naprawy określony w ofercie liczony będzie od chwili zgłoszenia.
    3. Niedotrzymanie czasu naprawy skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdą rozpoczętą dobę zwłoki usunięcia awarii.
    4. Zapłata nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
    5. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru.

 

Ofertę proszę przesłać na adres mailowy; sekretariat.ba@ms.gov.pl do dnia 23.04.2021 r. lub przesłać pocztą na adres Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, lub złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym Ministerstwa.

 

Wizja lokalna jest obowiązkowa po uprzednim umówieniu terminu.

 

Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Osobą do kontaktu w powyższej sprawie jest Konrad Markuszewski nr tel.: (22) 52 12 758, 
e-mail: konrad.markuszewski@ms.gov.pl

Materiały

Formularz cenowy wymiana separatora tłuszczy
Formularz​_cenowy​_wymiana​_separatora​_tłuszczy.xlsx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.04.2021 11:25 Patryk Polnik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Administracyjne - Konrad Markuszewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku dotyczące zakupu i dostawy separatora tłuszczy oraz utylizację starego separatora w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie 1.0 15.04.2021 11:25 Patryk Polnik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}