Rozeznanie rynku na usługę wykonania osłon okiennych w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości
25.04.2025
Rozeznanie rynku w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na usługę wykonania osłon okiennych w postaci żaluzji, verticali, rolet w kasetach
w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości przy: Al. Ujazdowskich 11,
Al. Ujazdowskich 19, ul. Czerniakowskiej 100, ul. Koszykowej 6,ul. Chopina 1 w Warszawie.
Termin realizacji 21 dni roboczych od dnia zawarcia zlecenia.
Obowiązki Wykonawcy
Do zakresu przedmiotu zlecenia należy demontaż istniejących osłon
okiennych i ich zabranie do utylizacji oraz dostawa i montaż nowych.
W ramach przedstawionej kalkulacji cenowej należy podać: łączną cenę netto i brutto. Oferenci zobowiązani są do przesłania atestu o trudnopalności materiału oraz aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający prosi o przekazanie informacji w ww. zakresie w terminie
do dnia 9 maja 2025 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty
w rozumieniu art. 66 § 1 Kc tj., i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez zamawiającego oraz nie stanowi podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy do zawarcia umowy.
Materiały
istotne postanowienia zleceniaistotne_postanowienia_zlecenia_-_załącznik_nr_1.docx 0.03MB opis przedmiotu zamówienia
opis_przedmiotu_zamówienia_-_załącznik_nr_2-1.xlsx 0.03MB oświadczenie o ochronie sygnalistów
oświadczenie_o_ochronie_sygnalistów_-_załącznik_nr_3-1.docx 0.02MB oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
oświadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_-_załącznik_nr_4.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.04.2025 13:30 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Danuta Usiądek
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozeznanie rynku na usługę wykonania osłon okiennych w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości | 1.0 | 25.04.2025 13:30 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP