W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku na usługę wykonania wizytówek wraz z dostawą do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości

30.11.2023

Rozeznanie rynku w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na usługę wykonania wizytówek.

Obowiązki Wykonawcy

Do zakresu przedmiotu umowy należy wykonywanie i dostarczanie wizytówek do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11., zgodnie z warunkami określonymi w załączonym do rozeznania projektem umowy i opisem wizytówek.


Zamawiający prosi o przekazanie informacji w ww. zakresie  w terminie do dnia 14 grudnia 2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Materiały

Projekt umowy
Projekt​_umowy.doc 0.13MB
Opis wizytówek
Opis​_wizytówek.doc 0.83MB
{"register":{"columns":[]}}