Rozeznanie rynku na usługi poligraficzne w siedzibie zamawiającego
12.03.2025
Szanowni Państwo,
Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na realizację usługi wykonania czynności związanych z powielaniem dokumentów w powielarni dla pracowników Biur i Departamentów w Ministerstwie Sprawiedliwości, w siedzibie Zamawiającego.
I. W wycenie ofertowej należy uwzględnić:
1. Szczegółowy zakres wsparcia obejmujący m.in.:
a) wykonywanie czynności związanych z powielaniem dokumentów złożonych w powielarni;
b) wykonywanie przeglądów i drobnych konserwacji kserokopiarek będących w zasobach Ministerstwa Sprawiedliwości;
c) usuwanie na bieżąco wszelkich drobnych awarii kserokopiarek;
d) uczestnictwo w przeglądach konserwacyjnych, naprawczych wykonywanych przez firmy zewnętrzne.
2. Osoba skierowana do wykonywania czynności winna posiadać wiedzę w zakresie obsługi urządzeń kserograficznych (urządzenia zainstalowane w powielarni są maszynami o wyspecjalizowanych możliwościach i zadaniach) oraz wykazać się minimum rocznym doświadczeniem w zakresie ich konserwacji, potwierdzone dokumentami w postaci referencji, rekomendacji z poprzedniego miejsca wykonania zlecenia.
3. Czas wykonywania czynności w godzinach pracy urzędu nie dłużej niż 8 h dziennie, co łącznie nie może przekroczyć 160 h w miesięcznym okresie rozliczeniowym.
II. Oferta musi zawierać:
1. Tabelkę z przedstawioną kwotą netto i brutto w złotych zgodnie z formularzem cenowym podanym w załączniku do niniejszego zapytania.
2. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 60 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie.
3. Referencje, rekomendacje lub inne dokumenty potwierdzające posiadaną wiedzę i doświadczenie o których mowa w pkt. I.2.
III. Warunki zlecenia:
- Zamawiający ustalił jedno kryterium: cenowe
- Planowany (może ulec korekcie) termin wykonania zamówienia: od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Ministerstwo Sprawiedliwości zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w ministerstwie.
- Rozliczenie z tytułu realizacji umowy dokonywane będzie po zakończeniu okresu realizacji umowy. Zleceniobiorca będzie składał rachunek/fakturę do dnia 7-go kolejnego miesiąca wraz ze złożonym oświadczeniem potwierdzającym liczbę przepracowanych godzin w danym miesiącu świadczenia usługi.
- Podstawą wystawienia rachunku/faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
- Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto Zleceniobiorcy wskazane w rachunku/fakturze w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zleceniodawcy prawidłowo wystawionego rachunku/faktury.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
Zamawiający działając zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informuje, że procedura zgłoszeń wewnętrznych została uregulowana w załączniku do zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2024 r. (Dz. Urz. Min. Sprawiedl. poz. 288) w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Sprawiedliwości.
Oferty cenową proszę przesłać w ww. zakresie w terminie do dnia 19.03.2025 r. pisemnie na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Administracyjne
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.ba@ms.gov.pl, lub złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym Ministerstwa.
Osobą do kontaktu w powyższej sprawie jest p. Szymon Gadoś, tel. (22) 52-12-341,
e-mail: szymon.gados@ms.gov.pl.
Materiały
Formularz cenowy - powielarnia 2025Formularz_cenowy__-_powielarnia_2025.docx 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.03.2025 14:47 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Szymon Gadoś
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozeznanie rynku na usługi poligraficzne w siedzibie zamawiającego | 1.0 | 12.03.2025 14:47 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP