W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku na usługi przeglądów kominowych w latach 2025-2027

04.03.2025

Szanowni Państwo,

 

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wykonanie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zlokalizowanych w Warszawie:

  1. przy Al. Róż 2 (maj),
  2. przy ul. Chopina 1 (maj),
  3. przy Al. Ujazdowskich 11 (maj),
  4. przy Al. Ujazdowskich 19 (maj),
  5. przy ul. Czerniakowskiej 100 (maj i listopad)

w latach 2025, 2026 i 2027.

 

Zakres realizacji usługi:

        1. Sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych.
        2. Sprawdzenie zabezpieczeń wylotów kominowych ponad dachem.
        3. Czyszczenie pionów wentylacyjnych.
        4. Usunięcie z przewodów kominowych i pionów wentylacyjnych zanieczyszczeń mających zapewnić przywrócenie drożności.
        5. Zbadanie ciągów kominowych w indywidualnych podłączeniach wentylacyjnych.
        6. Ustalenie prawidłowości połączeń i przekroi.
        7. Pomiary przepływu strumienia powietrza oraz ich wpływu na pozostały układ systemu wentylacyjnego.
        8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej każdego z wymienionych budynków w zakresie
          pkt 1- 7 w danym roku kalendarzowym i dostarczenie jej do siedziby Zamawiającego w terminie
          7 dni od dnia wykonania przeglądu.
        9. Przekazanie do właściwego organu pisemnego zawiadomienia o przeprowadzeniu kontroli wraz
          z doręczeniem Zamawiającemu potwierdzenia przekazania tego zawiadomienia.

 

Oferta musi zawierać:

  1. Tabelę z zestawieniem cenowym zawierającym łączną cenę netto i brutto wykonania zlecenia.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia.
  3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędne kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) i doświadczenie do realizacji zamówienia.
  4. Oświadczenie o ochronie sygnalistów.
  5. Termin 36 m-cy trwania umowy liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.

 

Warunki zlecenia:

    1. Za opóźnienie terminu realizacji zlecenia/umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia, liczoną odrębnie dla każdego budynku, którego opóźnienie dotyczy.
    2. Za opóźnienia w terminie dostarczenia dokumentacji powykonawczej w formie protokołu
      z przeprowadzenia kontroli każdego z budynków, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia, liczoną odrębnie dla każdego budynku, którego opóźnienie dotyczy.
    3. Zapłata nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT
      do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze po wykonaniu przeglądów wszystkich budynków w danym roku kalendarzowym.
    4. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru.
    5. Ministerstwo Sprawiedliwości zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w ministerstwie.

 

Ofertę proszę przesłać na adres mailowy: sekretariat.ba@ms.gov.pl do dnia 16.03.2025 r. lub pocztą
na adres Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, lub złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym Ministerstwa.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). W związku
z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa
ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Zamawiający działając zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informuje, że procedura zgłoszeń wewnętrznych została uregulowana w załączniku do zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2024 r. (Dz. Urz. Min. Sprawiedl. poz. 288) w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Sprawiedliwości.

 

 

Osobą do kontaktu jest Pan Szymon Gadoś; tel: (22) 5212341 lub 783923460, e-mail: szymon.gados@ms.gov.pl

 

 

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Materiały

Formularz cenowy - przegląd przewodów kominowych w budynkach MS w 2025r., 2026r., 2027r.
Formularz​_cenowy​_-​_przegląd​_przewodów​_kominowych​_w​_budynkach​_MS​_w​_​_2025r,​_2026r,​_2027r.xlsx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.03.2025 09:36 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Szymon Gadoś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku na usługi przeglądów kominowych w latach 2025-2027 2.0 04.03.2025 11:12 Marek Kołodziejczyk
Rozeznanie rynku na usługi przeglądów kominowych w latach 2025-2027 1.0 04.03.2025 09:36 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}