W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku przegląd regałów karuzelowych

12.12.2019

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić czynności przeglądowo - konserwacyjne 53 sztuk regałów karuzelowych typu Hänel Rotomat zamontowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy
ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.

 

  1. PODSTAWOWE WYTYCZNE WYKONYWANIA PRZEGLĄDU REGAŁÓW KARUZELOWYCH TYPU HÄNEL ROTOMAT

 

Wykonując przegląd należy między innymi:

  1. W ramach ogólnych oględzin sprawdzić:

 

  1. warunki środowiskowe,
  2. rozkład ładunków pod kątem przeciążenia,
  3. stabilność urządzenia,
  4. poprawność oznakowań ostrzegawczych,
  5. dostępność skróconej instrukcji obsługi,
  6. stan pokryw i drzwiczek oraz obudowy,
  7. stan ruchomych i wystających elementów,
  8. stan układu sterującego,
  9. stan okablowania,
  10. stan okna ładunkowego.

 

  1. W    ramach    kontroli    i    konserwacji    elementów    mechanicznych należy sprawdzić/wykonać między innymi:

 

  1. poziom   hałasu   mechanizmów   z   ewentualnym   dokręceniem niestabilnych elementów urządzenia,
  2. test mechanizmu napędowego,
  3. stan łańcuchów nośnych z ewentualną regulacją naciągu,
  4. stan łańcuchów napędowych z ewentualną regulacją naciągu,
  5. zespół napędowy lewy,
  6. zespół napędowy prawy,
  7. poziom urządzenia z ewentualną regulacją poziomu,
  8. rolki prowadzące z ewentualną ich regulacją,
  9. rolki kontroli poziomu z ewentualną ich regulacją,
  10. ślizgi tylne półki z ewentualną ich regulacją,
  11. paski pozycjonujące z ewentualną ich regulacją,
  12. napęd ręczny z ewentualną jego regulacją,
  13. śruby walu napędowego,
  14. ramiona półek z ewentualnym dokręceniem,
  15. szczelność przekładni z olejem,
  16. smarowanie prowadnic rolek,
  17. smarowanie łańcucha nośnego i napędowego.

 

  1. W ramach kontroli elementów elektrycznych należy sprawdzić/wykonać między innymi:

 

  1. stan i działanie wyłącznika głównego prądu,
  2. stan podłączenia z dokręceniem wszystkich połączeń,
  3. stan i działanie wyłączników awaryjnych,
  4. stan i działanie klawiszy STOP,
  5. tor fotokomórek z ewentualną regulacją,
  6. stan i działanie czujnika pozycjonowania półek z ewentualną regulacją,
  7. stan i działanie oświetlenia okna,
  8. stan i działanie wyłączników drzwi serwisowych z ewentualną regulacją,
  9. stan i działanie klawiatur,
  10. stan i działanie listew uchylnych dolnych i górnych z ewentualną regulacją,
  11. stan wtyczek i listew połączeniowych,
  12. poprawność działania systemu, pomiar rezystancji wszystkich połączeń,
  13. pomiar rezystancji izolacji wszystkich obwodów i zamontowanych aparatów elektrycznych,
  14. pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.

 

  1. Wykonać inne czynności przeglądowo-konserwacyjne niezbędne dla prawidłowej pracy urządzeń, z których zaniechanie może spowodować awarię urządzenie lub przedwczesne jej zużycie.
  2. Wykonanie protokołu z wykonanego przeglądu dla każdego urządzenia oddzielnie odnoszącego się do wszystkich wyżej wymienionych pozycji i podaniem wyników pomiarów rezystancji połączeń oraz testów. Do protokołu z przeglądu urządzenia należy dołączyć protokół pomiarów rezystancji izolacji oraz protokół pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
  3. Odpowiednie oznakowanie każdego urządzenia po wykonaniu przeglądu.

 

 

W wycenie ofertowej należy uwzględnić:

  1. wykonania    wszystkich    czynności    przeglądowo-konserwacyjnych zgodnie
    z zakresem opisanym w pkt I. PODSTAWOWE WYTYCZNE WYKONYWANIA PRZEGLĄDU REGAŁÓW KARUZELOWYCH TYPU HÄNEL ROTOMAT.
  2. wszystkie koszty związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym między innymi koszt wszystkich materiałów eksploatacyjnych, pracy w godzinach pracy urzędu, utylizacji odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno - prawnych, wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp.

 

Oferta musi zawierać:

  1. Ryczałtową łączną cenę netto i brutto wykonania prac.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie materiały i czynności niezbędne wykonania przeglądu.
  3. Termin wykonania liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.

 

Warunki zlecenia:

    1. Za opóźnienie terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 3% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w tym także kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się Wykonawcy
      z postanowień zawartej umowy.
    3. Zamawiający dopuści do wykonania czynności przeglądowo - konserwacyjnych tylko
      te osoby, które okażą przedstawicielowi Zamawiającego odpowiednie świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej.
    4. Zapłata nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
      na fakturze.
    5. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół obioru po wykonaniu przedmiotu zlecenia/umowy.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC tj. odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 20.12.2019r. pisemnie na adres:

 

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Administracyjne

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa  

 

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pawel.weselak@ms.gov.pl.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W razie potrzeby proszę o kontakt: Paweł Weselak tel. 22 52 12 807 e-mail: pawel.weselak@ms.gov.pl.

Materiały

Załącznik 1 - Formularz cenowy
Załącznik-formularz​_rotomaty.xlsx 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}