W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozwój i zwiększenie dostępności Rejestrów Sądowych - eKRS i EKW (eKRS-EKW)

 

Obraz zawierający tekst, Czcionka, zrzut ekranu, linia
Zawartość wygenerowana przez AI może być niepoprawna.

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności

Komponent C: Transformacja cyfrowa

Reforma: C2.1. Zwiększanie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie

Numer i nazwa Inwestycji: C2.1.1 E-usługi publiczne, rozwiązania IT usprawniające funkcjonowanie administracji i sektorów gospodarki

Celem strategicznym Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) jest odbudowa potencjału rozwojowego gospodarki, utraconego w wyniku pandemii oraz wsparcie trwałej konkurencyjności gospodarki i wzrost poziomu życia społeczeństwa w dłuższym horyzoncie czasowym.

Dowiedz się więcej o Krajowym Planie Odbudowy w serwisie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (https://www.kpo.gov.pl/).

 

Numer Porozumienia: KPOD.05.06-IW.06-0001/24-00

Okres realizacji projektu: 01.07.2024 – 30.06.2026

Budżet projektu: 17 456 333,33 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 14 949 458,01 PLN

 

Główne cele projektu:

  1. Usprawnienie rejestracji podmiotów, dokonywania zmian wpisów oraz składania sprawozdań finansowych w Krajowym Rejestrze Sądowym poprzez wprowadzenie nowych i podniesienie jakości istniejących e-usług.
  2. Usprawnienie procesu wydawania dokumentów przez Centralną Informację Ksiąg Wieczystych.
  3. Poprawa dostępności do rejestrów sądowych poprzez udostepnienie e-usług za pośrednictwem kanału mobilnego w ramach aplikacji mObywatel.

 

Rezultaty projektu:

  1.  Zwiększenie użyteczności e-usług udostępnianych przez system eKRS
  2. Usprawnienie kontaktów pomiędzy przedsiębiorcami a sądami oraz Ministerstwem Sprawiedliwości.
  3. Osiągnięcie wyższego poziomu cyfryzacji procesów i świadczenia e-usług w resorcie sprawiedliwości.
  4. Wyższy poziom satysfakcji użytkowników systemu eKRS.
  5. Zwiększenie użyteczności e-usług udostępnianych przez Centralną Informację Ksiąg Wieczystych.
  6. Dalsze zmniejszenie liczby dokumentów papierowych wydawanych przez Centralną Informację Ksiąg Wieczystych.
  7. Usprawnienie kontaktów pomiędzy przedsiębiorcami i obywatelami a Ministerstwem Sprawiedliwości.
  8. Osiągnięcie wyższego poziomu cyfryzacji procesów i świadczenia e-usług w resorcie sprawiedliwości.
  9. Wyższy poziom satysfakcji użytkowników systemu EKW.
  10. Zwiększenie użyteczności e-usług rejestrów sądowych.
  11. Wyższy poziom satysfakcji użytkowników rejestrów sądowych.
  12. Budowanie pozytywnego wizerunku wymiaru sprawiedliwości dzięki dążeniu do odpowiedzi na potrzeby społeczne związane z optymalizacją procesów i dostosowaniem usług do wymogów nowoczesnych technologii.
{"register":{"columns":[]}}