W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na „Zakup sprzętu wykorzystywanego do wideokonferencji”.

WYKONAWCY
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup sprzętu wykorzystywanego do wideokonferencji”.
1) Szczegółowy zakres świadczenia usługi został określony w Załączniku nr 1 - Projektowane
Postanowienia Umowy oraz Załączniku nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia.
2) Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 lutego 2022 r. do godz. 12:00, w formie
elektronicznej na adres wycenyioferty@ms.gov.pl z adnotacją: oferta na „Sprzęt do
wideokonferencji”.
3) Termin realizacji zamówienia: dostawa jednorazowa, nie później niż 10 dni od dnia zawarcia
umowy.
4) Ofertę cenową należy przedstawić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do
zaproszenia.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi ofert w rozumieniu
art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
Proszę o przesyłanie ofert w pliku PDF.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Projektowane Postanowienia Umowy;
2. Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia;
3. Załącznik nr 3 – Formularz cenowy.
 

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert.pdf 0.17MB
Załącznik Nr 1 - PPU sprzęt wideokonferencyjny
Załącznik​_Nr​_1​_-​_PPU​_sprzęt​_wideokonferencyjny.pdf 0.19MB
Załącznik Nr 2 - OPZ Specyfikacja Techniczna
Załącznik​_Nr​_2​_-​_OPZ​_Specyfikacja​_Techniczna.pdf 0.14MB
Załącznik nr 3 - Formularz cenowy
Załącznik​_nr​_3​_-​_Formularz​_cenowy.xlsx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}