Zaproszenie do udziału w rozeznaniu rynku dotyczące organizacji i obsługi szkolenia (w zakresie zapewnienia usług hotelarskich, konferencyjnych, gastronomiczno-restauracyjnych)
30.04.2025
Szanowni Państwo,
Departament Nadzoru Administracyjnego organizuje szkolenie w terminie 6-10 października br. Szkolenie odbędzie się w dwóch grupach po 130 osób i chcemy, by wydarzenie obejmowało szkolenie, noclegi i wyżywienie dla naszych gości.
Prosimy żebyście przygotowali Państwo wyceny na Formularzu cenowym zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia i przesłali je do 21 maja 2025 r. na adres e-mail: naradaPSR2025@ms.gov.pl![]()
Kontakt
Jeśli mieliby Państwo pytania, prosimy o kontakt na e mail: naradaPSR2025@ms.gov.pl lub telefonicznie z panem Jarosławem Sacharczukiem tel. 22 52 12 795
Informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Materiały
Zaproszenie opis przedmiotu zamówieniaZaproszenie_opis_przedmioru_zamówienia.docx 0.06MB Formularz cenowy
Formularz_cenowy_(1).docx 0.12MB SWZ - TOM II - PPU
SWZ_-_TOM_II_-_PPU.docx 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.04.2025 13:33 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jarosław Sacharczuk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zaproszenie do udziału w rozeznaniu rynku dotyczące organizacji i obsługi szkolenia (w zakresie zapewnienia usług hotelarskich, konferencyjnych, gastronomiczno-restauracyjnych) | 3.0 | 15.05.2025 11:46 Marek Kołodziejczyk |
| Zaproszenie do udziału w rozeznaniu rynku dotyczące organizacji i obsługi szkolenia (w zakresie zapewnienia usług hotelarskich, konferencyjnych, gastronomiczno-restauracyjnych) | 2.0 | 05.05.2025 13:31 Marek Kołodziejczyk |
| Zaproszenie do udziału w rozeznaniu rynku dotyczące organizacji i obsługi szkolenia (w zakresie zapewnienia usług hotelarskich, konferencyjnych, gastronomiczno-restauracyjnych) | 1.0 | 30.04.2025 13:33 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP