Zaproszenie na warsztaty KRZ dla Policji i Prokuratury
18.03.2025
Ministerstwo Sprawiedliwości organizuje warsztaty z obsługi systemu teleinformatycznego Krajowy Rejestr Zadłużonych dla pracowników i funkcjonariuszy Policji, a także dla pracowników Prokuratury i prokuratorów.
Spotkanie przyjmie formułę zdalną. Zorganizujemy je na platformie Microsoft Teams w terminie 3 kwietnia 2025 r. (godz. 9:30–12:00). Liczba miejsc jest
ograniczona, dlatego zachęcamy do niezwłocznych zapisów z wykorzystaniem formularza aplikacji Forms Office (https://forms.office.com/e/jenhzE7KYU). Spotkanie będzie nagrywane.
Agenda
Krajowy Rejestr Zadłużonych
- Informatyzacja postępowań upadłościowych, restrukturyzacyjnych oraz o orzeczenie zakazu prowadzenia działalności
- Przepisy przejściowe ustawy o Krajowym Rejestrze Zadłużonych
- Struktura Krajowego Rejestru Zadłużonych – dostępne aplikacje
Portal Publiczny KRZ
- Główne założenia Portalu Publicznego
- W jaki sposób poszukiwać informacji w KRZ
- Różnice między Tablicą Obwieszczeń a Rejestrem
System Tożsamość
- Sposoby logowania do KRZ
- Zakładanie konta
- Dodanie profili zawodowych do konta podmiotu
- Tworzenie konta podmiotu
- Nadawanie uprawnień do konta podmiotu innym użytkownikom systemu
- Praca w kontekście podmiotu w zależności od profilu
Portal Użytkowników Zarejestrowanych KRZ
- Uzyskanie dostępu do akt postępowania
- Obsługa formularzy PUZ
- Sygnalizowanie braków wniosku (prostokąty czerwone, brązowe i zielone)
- Obligatoryjne dane na formularzach
- Pobieranie odpisów pism i dokumentów z akt postępowania
Dyskusja
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 18.03.2025 07:57 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Informatyzacji i Rejestrów Sądowych
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zaproszenie na warsztaty KRZ dla Policji i Prokuratury | 2.0 | 18.03.2025 08:34 Marek Kołodziejczyk |
| Zaproszenie na warsztaty KRZ dla Policji i Prokuratury | 1.0 | 18.03.2025 07:57 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP