W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące opisu warunków udziału w postępowaniu

Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Trzcianne”

Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Trzcianne” – naruszenie art. 24 ust. 2 pkt 2 w zw. z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3  pkt 1 ppkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 pkt 1 ppkt 10 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, art. 41 pkt 7a) ustawy Pzp w zw. z § 1 pkt 1 ppkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w związku z § 4 pkt 1 ppkt 1 a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,art. 22 ust. 4 ustawy Pzp.

Materiały

Budowa-sieci-wodociagowej-na-terenie-gminy-Trzcianne.pdf
Budowa-sieci-wodociagowej-na-terenie-gminy-Trzcianne.pdf 0.51MB
KIO-KD-8-19
KIO-KD-8-19.pdf 0.34MB
Informacja o wyniku kontroli uprzedniej z dnia 1.08.2014 r. prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie robót objętych Kontraktem nr K5: Przebudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji na terenie Oczyszczalni cieków „Hajdów” w Lublinie w ramach Projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie – Etap II”

Informacja o wyniku kontroli uprzedniej z dnia 1.08.2014 r. prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie robót objętych Kontraktem nr K5: Przebudowa budynku administracyjnego wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji na terenie Oczyszczalni cieków „Hajdów” w Lublinie w ramach Projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia  w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie – Etap II” planowanego do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013, w której stwierdzono naruszenie art. 22 ust. 4 ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1, art. 23 ust. 3 oraz art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 4 ustawy Pzp.Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli uprzedniej, które nie zostały uwzględnione przez Prezesa Urzędu.

Materiały

wku​_94​_14
wku​_94​_14.pdf 0.10MB
KIO-KU-74-14
KIO-KU-74-14.pdf 0.14MB
Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 18 sierpnia 2014 r. postępowania pn.: „Remont boiska w Spóroku oraz budowa trybun na stadionie Unii Kolonowskie”

Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 18 sierpnia 2014 r. postępowania pn.:  „Remont boiska w Spóroku oraz budowa trybun na stadionie Unii Kolonowskie”, prowadzonego przez Gminę Kolonowskie, w którym  stwierdzono nw. naruszenia ustawy Pzp, tj.: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy  Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1  ust. 1 pkt 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  w sprawie  dokumentów, art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

KD​_23​_14
KD​_23​_14.pdf 0.08MB
KIO-KD-79-14
KIO-KD-79-14.pdf 0.11MB
Informacja z dnia 10 września 2014 r. o wyniku kontroli uprzedniej postępowania pn.: „Przebudowa budynku dworca kolejowego Szczecin Główny wraz z infrastrukturą torowo-peronową”

Informacja z dnia 10 września 2014 r. o wyniku kontroli uprzedniej postępowania pn.: „Przebudowa budynku dworca kolejowego Szczecin Główny wraz z infrastrukturą torowo-peronową”, przeprowadzonego przez Polskie Koleje Państwowe S.A., w której stwierdzono naruszenia następujących przepisów ustawy Pzp: art. 26 ust. 3; art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1; art. 45 ust. 4. Zamawiający  wniósł do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych zastrzeżenia od wyniku  kontroli uprzedniej w zakresie naruszenia nr 2, które nie zostały  uwzględnione przez Krajową Izbę Odwoławczą

Materiały

KU​_112​_14
KU​_112​_14.pdf 0.21MB
KIO-KU-93-14
KIO-KU-93-14.pdf 0.17MB
Informacja o wyniku kontroli doraźnej następczej z dnia 26 września 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa nowych świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce”

Informacja o wyniku kontroli doraźnej następczej z dnia  26  września 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa nowych świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce”, przeprowadzonego przez Gminę Działoszyce w trybie przetargu nieograniczonego,  w której stwierdzono nw.naruszenia: art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; art. 41 pkt 15 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp w zw. z treścią rozporządzenia w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w BZP; art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 ustawy Pzp; art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów; art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający  wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli doraźnej następczej, które nie  zostały uwzględnione przez Prezesa Urzędu, ani przez KIO.

Materiały

Wkd-20​_14
Wkd-20​_14.pdf 0.14MB
KIO-KD-98-14
KIO-KD-98-14.pdf 0.20MB
Zamówienie na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pleśna w ilości 69 sztuk – Realizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie gospodarki wodno ściekowej”

Zamówienie na  „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pleśna w ilości 69 sztuk – Realizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie gospodarki wodno ściekowej”,  w którym stwierdzono naruszenie art. 29 ust. 1 i 3 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

wkd32
wkd32.pdf 0.10MB
KIO-KD-109-14
KIO-KD-109-14.pdf 0.09MB
Zamówienie na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Ciężkowice w miejscowościach: Ciężkowice, Bogoniowice, Bruśnik, Falkowa, Jastrzębia, Kąśna Dolna, Kąśna Górna, Kipszna, Ostrusza, Pławna, Siekierczyna, Tursko, Zborowice”

Zamówienie na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Ciężkowice w miejscowościach: Ciężkowice, Bogoniowice, Bruśnik, Falkowa, Jastrzębia, Kąśna Dolna, Kąśna Górna, Kipszna, Ostrusza, Pławna, Siekierczyna, Tursko, Zborowice”,  w którym stwierdzono naruszenie art. 29 ust. 1 i 3 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

wkd33
wkd33.pdf 0.10MB
KIO-KD-110-14
KIO-KD-110-14.pdf 0.16MB
Zamówienie pn.: „Zagospodarowanie terenu poprzez urządzenie placu sportowo-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, położonych w Konecku, gmina Koneck – I etap”
Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14) - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 26 ust. 3,art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrówz dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw.z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7, jak również art. 17 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_151
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_151.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak:ZP-3710-14/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie  i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak:ZP-3710-14/14) – naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_151
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_151.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie  i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14) – naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 oraz art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231). Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_151
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_151.pdf 0.32MB
Zamówienie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrzyca, Zakrzówek Wieś, Sulów (aglomeracja Bystrzyca)”

Zamówienie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrzyca, Zakrzówek Wieś, Sulów (aglomeracja Bystrzyca)” – naruszenie art. 144 ust. 1, art. 22 ust. 4, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7, art. 11 ust. 6 w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69, obowiązującego w momencie wszczęcia postępowania), art. 38 ust. 4a pkt 1, 26 ust. 3, art. 26 ust. 4 ustawy Pzp.

Materiały

wkd2​_15
wkd2​_15.pdf 0.36MB
KIO-KD-24-15
KIO-KD-24-15.pdf 0.32MB
Zamówienie pn. .: „Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zatrudnionych w Centrum Realizacji Inwestycji oraz Centrali Spółki z zakresu zagadnień inwestycyjnych, zagadnień „miękkich” oraz zakresu zarządzania przez cele – część A”

Zamówienie pn. .: „Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zatrudnionych w Centrum Realizacji Inwestycji oraz Centrali Spółki z zakresu zagadnień inwestycyjnych, zagadnień „miękkich” oraz zakresu zarządzania przez cele – część A”- naruszenie art. 22 ust. 4 ustawy Pzp.

Materiały

wkd20362014
wkd20362014.pdf 0.09MB
KIO-KD-23-15
KIO-KD-23-15.pdf 0.16MB
Zamówienie na Usługę wsparcia eksploatacji i utrzymania Kompleksowego Systemu Informatycznego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna”

Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna” – naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 11 ust. 6, art. 24 ust. 2 pkt 4 oraz art. 2 pkt 11 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

Gmina-Hanna
Gmina-Hanna.pdf 0.15MB
Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego”

Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego” – naruszenie art. 29 ust. 1, art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

wkn-22-15-GITD
wkn-22-15-GITD.pdf 0.15MB
KIO-KD-66-15
KIO-KD-66-15.pdf 0.62MB
Zamówienie na „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rawiczu”

Zamówienie na „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rawiczu” - naruszenie art. 89 ust 1 pkt 2, art. 25 ust. 1, art. 22 ust. 4 w związku z art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 3 w związku z art. 7 ust. 1, art. 85 ust. 1 pkt 1, art. 40 ust. 2 ustawy Pzp, oraz §3 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. Ustawy Pzp z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Opracowanie-dokumentacji-projektowej-przebudowy-i-rozbudowy-oczyszczalni-sciekow-w-Rawiczu
Opracowanie-dokumentacji-projektowej-przebudowy-i-rozbudowy-oczyszczalni-sciekow-w-Rawiczu.pdf 0.10MB
KIO-KD-71-15
KIO-KD-71-15.pdf 0.07MB
Zamówienie pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej”

Zamówienie pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej” – naruszenia: art. 43 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 22 ust. 4 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zw. z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 3) rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 46 ust. 1a ustawy Pzp

Materiały

zamowienie-pnInzynier-kontraktu-dla-Projektu-pn-Budowa-systemu-podczyszczania-selektywnie-zebranych-odpadow-na-terenie-Aglomeracji-Jeleniogorskiej
zamowienie-pnInzynier-kontraktu-dla-Projektu-pn-Budowa-systemu-podczyszczania-selektywnie-zebranych-odpadow-na-terenie-Aglomeracji-Jeleniogorskiej.pdf 0.10MB
KIO-KD-16-16
KIO-KD-16-16.pdf 0.22MB
Zamówienie pn. „Dostawa autobusów niskopodłogowych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku – Białej”

Zamówienie pn. „Dostawa autobusów niskopodłogowych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku – Białej” – naruszenie art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pp oraz naruszenie § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów z dnia 19.02.2013 r. Uchwała KIO/KU 51/16 z dnia 10 sierpnia 2016 r.

Materiały

Dostawa-autobusow-niskopodlogowych-dla-potrzeb-Miejskiego-Zakladu-Komunikacyjnego-w-Bielsku-Bialej
Dostawa-autobusow-niskopodlogowych-dla-potrzeb-Miejskiego-Zakladu-Komunikacyjnego-w-Bielsku-Bialej.pdf 0.26MB
Zamówienie pn.: „Przebudowa drogi leśnej pożarowej o długości 1.928 km w Leśnictwie Orle”
Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”

Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”, udzielone przez Miasto Brańsk, w którym stwierdzono naruszenie art. 91 ust. 2aart. 22 ust. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 2art. 35 ust. 1art. 92 ust. 1 pkt 1art. 26 ust. 2bart. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w zw. § 4 rozporządzenia w sprawie protokołu, art. 36 ust. 1 pkt 6art. 7 ust. 1art. 26 ust. 3art. 86 ust. 3art. 8 ust. 1art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w związku z § 3 pkt 1 lit. a rozporządzenia w sprawie protokołu. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

Wynik-kontroli-Miasto-Bransk
Wynik-kontroli-Miasto-Bransk.pdf 0.22MB
Zamówienie pn. „Przebudowa sali kinowej oraz przynależnych jej pomieszczeń”
Zamówienie pn.: „Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia specjalistycznego – aparatury naukowo badawczej dla laboratorium Kreatywności Akademickiej „Centrum Medyczne” w obiekcie Parku Naukowo – Technologicznego Polska Wschód w Suwałkach Sp. z o.o.”

Zamówienie pn.: „Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia specjalistycznego – aparatury naukowo badawczej dla laboratorium Kreatywności Akademickiej „Centrum Medyczne” w obiekcie Parku Naukowo – Technologicznego Polska Wschód w Suwałkach Sp. z o.o.”, - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust.1 ustawy Pzp, naruszenie art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust.1 ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). 

Materiały

Dostawa-wraz-z-montazem-fabrycznie-nowego-wyposazenia-specjalistycznego-aparatury-naukowo-badawczej-dla-laboratorium-Kreatywnosci-Akademickiej
Dostawa-wraz-z-montazem-fabrycznie-nowego-wyposazenia-specjalistycznego-aparatury-naukowo-badawczej-dla-laboratorium-Kreatywnosci-Akademickiej.pdf 0.11MB
KIO-KD-55-16
KIO-KD-55-16.pdf 0.11MB
Zamówienie pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Łąkta Górna”

Zamówienie pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Łąkta Górna” – naruszenie: art. 91 ust. 2a ustawy Pzp; art. 22 ust. 4 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

Materiały

Rozbudowa-oczyszczalni-sciekow-w-miejscowosci-lakta-Gorna
Rozbudowa-oczyszczalni-sciekow-w-miejscowosci-lakta-Gorna.pdf 0.08MB
Zamówienie pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Łąkta Górna i Żegocina”
Zamówienie na „Rozbudowa Budynku Przedszkola Publicznego w Raciążku”

Zamówienie na „Rozbudowa Budynku Przedszkola Publicznego w Raciążku” , udzielone przez Gminę Uście Gorlickie – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 46 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust.  Pkt 1 lit a) tiret trzeci rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), art. 25ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust 7 pkt 7 i 8 rozporządzenia w sprawie dokumentów.

Materiały

Rozbudowa-Budynku-Przedszkola-Publicznego-w-Raciazku
Rozbudowa-Budynku-Przedszkola-Publicznego-w-Raciazku.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: „Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej w Bielsku-Białej w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 942 w Bielsku-Białej”
Zamówienie pn.: „Śladami Domanickich bzów budowa chodnika”
Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubno – gm. Wiskitki, etap II, cz. 3”

Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubno – gm. Wiskitki, etap II, cz. 3” -  naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 41 pkt 7, art. 22 ust. 3, art. 46 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 26 ust. 4 , art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 32 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 1692).

Materiały

Budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-lubno-gm-Wiskitki-etap-II-cz-3
Budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-lubno-gm-Wiskitki-etap-II-cz-3.pdf 0.11MB
KIO-KD-74-16
KIO-KD-74-16.pdf 0.23MB
Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy”

Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7) i art. 36 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

wk​_-knd​_22-16-zanonimizowana
wk​_-knd​_22-16-zanonimizowana.pdf 0.15MB
Zamówienie pn.: „Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w którym zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (3 pojazdy)”

Zamówienie pn.: „Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w którym zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (3 pojazdy)” - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. b) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), § 4 ust. 3, § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów z 2013 r.

Materiały

Dostawa-ambulansu-z-wyposazeniem-dla-potrzeb-Wojewodzkiego-Szpitala-Zespolonego-w-Elblagu
Dostawa-ambulansu-z-wyposazeniem-dla-potrzeb-Wojewodzkiego-Szpitala-Zespolonego-w-Elblagu.pdf 0.23MB
KIO-KD-73-16
KIO-KD-73-16.pdf 0.13MB
Zamówienie na „Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Błotno, Gmina Nowogard”

Zamówienie na „Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Błotno, Gmina Nowogard” - naruszenie art. 91 ust. 2aart. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp.

Materiały

Zakup-wozu-strazackiego-wraz-z-wyposazeniem-dla-Ochotniczej-Strazy-Pozarnej-w-miejscowosci-Blotno,-Gmina-Nowogard-wkd​_87​_16
Zakup-wozu-strazackiego-wraz-z-wyposazeniem-dla-Ochotniczej-Strazy-Pozarnej-w-miejscowosci-Blotno,-Gmina-Nowogard-wkd​_87​_16.pdf 0.08MB
Zamówienie „Obsługa organizacyjno-prawna Projektu Meteo-Risk”
Zamówienie pn. „Dostawa aparatów słuchowych i systemów wspomagających słyszenie wg 3 pakietów”
Zamówienie na „Usługi serwisowe pojazdów” udzielone przez Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.

Zamówienie na „Usługi serwisowe pojazdów” udzielone przez Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. – naruszenie art. 7 ust. 1 oraz art. 22 ust. 4  w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

wka​_11​_18
wka​_11​_18.pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}