W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Administracyjne

Dyrektor: Marianna Angiel-Küçükyildiz

Zastępca Dyrektora: Aneta Płomin-Olszewska

 

Kontakt

telefon: + 48 (22) 695 86 40
e-mail: sekretariatBA@map.gov.pl

Zadania

Do zadań biura należy w szczególności:

  1. Zarządzanie i administrowanie nieruchomością będącą w trwałym zarządzie ministerstwa, prowadzenie gospodarki majątkowej ministerstwa.
  2. Dokonywanie czynności właściwych dla utrzymywania nieruchomości w stanie  niepogorszonym, w szczególności prowadzenie książki obiektu budowlanego
    i dokumentacji technicznej, wykonywanie przeglądów oraz kontrola stanu technicznego budynku i jego wyposażenia, usuwanie awarii i ich skutków, wykonywanie konserwacji i napraw.
  3. Zapewnienie dostaw mediów, usług komunalnych, utrzymanie porządku i czystości oraz ubezpieczenie majątku ministerstwa.
  4. Prowadzenie spraw zamówień publicznych.
  5. Planowanie i nadzór nad racjonalnym wykorzystywaniem powierzchni nieruchomości, zarówno części zabudowanej, jak i niezabudowanej, w tym nadzorowanie wykonywania spraw związanych z najmem, dzierżawą i użyczeniem powierzchni ministerstwa, a także spraw związanych z parkingami oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie.
  6. Zarządzanie majątkiem ministerstwa, wykonywanie zadań związanych z ewidencjonowaniem składników majątkowych i nadzorem nad ich eksploatacją, prowadzenie gospodarki zaopatrzeniowo-materiałowej.
  7. Sporządzanie planów remontów i inwestycji oraz ich realizacja.
  8. Obsługa administracyjna i techniczna w zakresie niezbędnym do funkcjonowania ministerstwa, obejmująca w szczególności: zaopatrzenie, poligrafię, eksploatację, kontrolę dostępu oraz sprawy związane z zapewnieniem fizycznej ochrony osób i mienia.
  9. Prowadzenie gospodarki transportowej.
  10. Kontrola obiektu, urządzeń i wyposażenia technicznego budynku oraz zapobieganie skutkom uszkodzeń lub awarii, w tym zawiadamianie odpowiednich służb o zauważonych nieprawidłowościach.
  11. Obsługa narad, konferencji i szkoleń realizowanych na potrzeby ministerstwa.
  12. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową w ministerstwie.
  13. Realizacja zadań wynikających z art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanych z podejmowaniem decyzji o przeznaczeniu mienia likwidowanej państwowej jednostki budżetowej.
  14. Realizacja zadań określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.06.2019 12:22 Ilona Bartkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartosz Kozdruj/Agnieszka Kiełkucka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Administracyjne 40.0 01.02.2024 13:32 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 39.0 18.01.2024 16:56 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 38.0 16.01.2024 10:05 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 37.0 31.07.2023 09:57 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 36.0 09.06.2023 10:38 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 35.0 26.05.2023 14:39 Agnieszka Sadlakowska
Biuro Administracyjne 34.0 27.03.2023 13:10 Agnieszka Sadlakowska
Biuro Administracyjne 33.0 27.03.2023 13:09 Agnieszka Sadlakowska
Biuro Administracyjne 32.0 16.01.2023 11:36 Agnieszka Sadlakowska
Biuro Administracyjne 31.0 09.12.2022 15:28 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 30.0 02.05.2022 11:15 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 29.0 16.11.2021 13:54 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 28.0 15.11.2021 13:54 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 27.0 15.11.2021 13:52 Anna Błaszczak
Biuro Administracyjne 26.0 08.11.2021 14:28 Arkadiusz Antoszewski
Biuro Administracyjne 25.0 08.06.2021 13:25 Arkadiusz Antoszewski
Biuro Administracyjne 24.0 04.03.2021 09:11 Arkadiusz Antoszewski
Biuro Administracyjne 23.0 08.12.2020 14:33 Renata Baran
Biuro Administracyjne 22.0 27.11.2020 09:11 Renata Baran
Biuro Administracyjne 21.0 26.11.2020 14:50 Renata Baran
Biuro Administracyjne 20.0 26.11.2020 12:17 Renata Baran
Biuro Administracyjne 19.0 23.11.2020 13:37 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 18.0 23.11.2020 13:37 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 17.0 13.11.2020 14:09 Renata Baran
Biuro Administracyjne 16.0 01.09.2020 15:50 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 15.0 18.05.2020 12:16 Renata Baran
Biuro Administracyjne 14.0 13.05.2020 14:16 Renata Baran
Biuro Administracyjne 13.0 12.05.2020 12:45 Renata Baran
Biuro Administracyjne 12.0 14.04.2020 11:34 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 11.0 09.04.2020 16:08 Agnieszka Król-Lasoń
Biuro Administracyjne 10.0 20.01.2020 11:57 Roman Akopian
Biuro Administracyjne 9.0 17.01.2020 12:30 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 8.0 13.01.2020 11:20 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 7.0 03.12.2019 10:11 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 6.0 03.12.2019 10:10 Ilona Bartkowska
Biuro Administracyjne 5.0 02.12.2019 11:17 Roman Akopian
Biuro Administracyjne 4.0 27.11.2019 15:42 Juliusz Rzewuski
Biuro Administracyjne 3.0 27.11.2019 13:31 Juliusz Rzewuski
Biuro Administracyjne 2.0 28.10.2019 15:34 Roman Akopian
Biuro Administracyjne 1.1 31.07.2019 12:09 Bartosz Kozdruj
Biuro Administracyjne 1.0 26.06.2019 12:22 Ilona Bartkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}