W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Portal Klienta iBTM

Biuro ds. Transportu Międzynarodowego uprzejmie informuje, że w dniu 27 listopada br. został udostępniony Portal Klienta nowego systemu informatycznego iBTM wspierającego pracę biura.

Portal Klienta dostępny jest pod adresem: https://ibtm.gitd.gov.pl/

Przez Portal Klienta możliwe jest uzyskanie dostępu do danych przedsiębiorcy lub organizacji przewoźników drogowych oraz złożenie wniosków o:

  • przedłużenie ważności licencji wspólnotowej;
  • wydanie dodatkowych wypisów z licencji;
  • wydanie świadectwa kierowcy;
  • wydanie zezwolenia zagranicznego;

a także złożenie informacji dotyczącej wymiany taboru lub zmiany nr rej. pojazdu albo zmiany prawa dysponowania pojazdem.

Ponadto Portal Klienta umożliwia obsługę organizacji zrzeszających przewoźników drogowych w zakresie:

  • wydawania zezwoleń zagranicznych w zakresie przyjmowania i zwracania blankietów;
  • przypisywania blankietów do przedsiębiorcy poprzez Portal Klienta.

Portal Klienta przewiduje również samodzielne wprowadzenie danych dotyczących rozkładu jazdy linii regularnych (przystanek, adres przystanku, przejścia graniczne, oznaczenia państw, odległości w km między przystankami).


Portal Klienta jest dostępny dla przedsiębiorców oraz organizacji przewoźników drogowych po złożeniu wniosku PK1, a następnie po utworzeniu konta i jego aktywacji.

Warunkiem otrzymania dostępu do konta na Portalu Klienta jest zapoznanie się oraz zaakceptowanie Regulaminu Portalu Klienta.

{"register":{"columns":[]}}