W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

PK1. Wniosek o udzielenie dostępu do Portalu Klienta iBTM

Zalecamy składanie wniosków drogą elektroniczną z użyciem podpisu elektronicznego (np. profilu zaufanego):

a. za pośrednictwem e-Doręczeń na adres: AE:PL-59352-99182-RUECW23
b. na elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu: /canard_gitd/skrytka, np. wysyłając pismo ogólne do urzędu:

 

Materiały

Wniosek PK1 - udzielenie dostępu do Portalu Klienta
Wniosek​_PK1​_v2.0.pdf 0.34MB