W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Laboratoria Przyszłości” – webinar dotyczący zamówień i kwestii finansowych

15.12.2021

Jutro, 16 grudnia o godz. 12:00 obędzie się webinar dotyczący zamówień i kwestii finansowych związanych z programem „Laboratoria Przyszłości”. Na spotkanie w formule on-line zapraszamy dyrektorów szkół i przedstawicieli organów prowadzących. Uczestnicy webinaru dowiedzą się m.in.: jak zarządzać środkami finansowymi i jak dokonywać zamówień. Wydarzenie zakończy się sesją pytań i odpowiedzi.

W grantowe tło przez które przebija grupa młodych śmiejących się ludzi. Na górze po lewej stronie logotyp programu Laboratoria Przyszłości, po prawej logotypy: Ministerstwa Edukacji i Nauki, GovTech Polska oraz Polskiego Ładu. Pośrodku napis: otwarty webinar Jak zarządzać środkami finansowymi i dokonywać zamówień w programie? 16 grudnia 2021. Poniżej na błękitnym pasku adres strony www.gov.pl/laboratoria.

Zapisy na spotkanie 

Webinar dotyczący zamówień i kwestii finansowych w programie „Laboratoria Przyszłości” 
odbędzie się w formule online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby dołączyć do spotkania, należy o wyznaczonej godzinie kliknąć poniższy link. 

Link do spotkania      

Zapisy na spotkanie odbywają się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Potrwają do 15 grudnia 2021 r. do godz. 23:59:59

Link do webinaru zostanie przesłany na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.      

Więcej informacji na stronie programu.  

Zachęcamy do udziału! 

{"register":{"columns":[]}}