W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wizyta delegacji węgierskiej w MSWiA

10.07.2019

W dniach 10-12 lipca 2019 r. w MSWiA gościła delegacja trzech ekspertów z Dyrekcji Generalnej ds. Zarządzania Kryzysowego (National Directorate General for Disaster Management) Węgier. Podczas krótkiej wizyty, Ppłk dr Péter Szabó - dyrektor Centrum Dowodzenia, Kpt. Gergely Wimmer - szef Centrum Dowodzenia oraz dyspozytor Kpt. Tamás Molnár, mieli okazję zapoznać się z organizacją Systemu Powiadamiania Ratunkowego, w szczególności rozwiązaniami teleinformatycznymi zapewniającymi szybkie i sprawne przekazywanie zgłoszeń alarmowych do służb ratunkowych oraz specyfiką zarządzania kryzysowego w Polsce.

węgry9

Plan wizyty był bardzo napięty.

Delegacja odwiedziła Wydział Systemu Powiadamiania Ratunkowego DT MSWiA w Radomiu, Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz Komendę Miejską PSP w Radomiu, Ośrodek Szkolenia KW PSP w Pionkach, Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie, Centrum Bezpieczeństwa m.st. Warszawy, Stanowisko Kierowania Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Warszawie, Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą Nr 17 w Warszawie.

Podczas spotkań, eksperci z Węgier przyglądali się codziennej pracy operatorów numerów alarmowych, dyspozytorów PSP i dyżurnych CZK. Duże wrażenie zrobiło wyposażenie ich stanowisk pracy, systemy teleinformatyczne wspomagające pracę oraz wyposażenie Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych. Wizyta była świetną okazją do wymiany doświadczeń w zakresie szkoleń, przygotowywania pracowników do pracy, organizacji, dobrych praktyk i planów na przyszłość.

Zdjęcia (10)

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.12.2019 09:54 Ilona Skwierzyńska
Pierwsza publikacja:
17.07.2019 16:50 administrator gov.pl