W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Decyzja Komisji z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie o sygnaturze KR II R 35/19 (ul.Sobieskiego 46)

24.05.2021

Na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz.U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa) Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich (dalej: Komisja) zawiadamia o wydaniu w dniu 18 maja 2021 r. decyzji nr KR II R 35/19, w przedmiocie decyzji Prezydenta m.st Warszawy z 6 grudnia 2012 r. nr 556/GK/DW/2012.

Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania znajdują się w zakładce: 

https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/postepowanie-przed-komisja-ul-sobieskiego-46-kr-vi-r-3519

Zgodnie z art. 16 ust. 3 i 4 ustawy, strony mogą być zawiadamiane o wszczęciu postępowania, decyzjach i innych czynnościach Komisji poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie podmiotowej urzędu obsługującego Ministra Sprawiedliwości. Zawiadomienie albo doręczenie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z uwagi na to, że doręczenie decyzji następuje w formie publicznego ogłoszenia Komisja informuje, że z treścią decyzji strony mogą zapoznać się w urzędzie zapewniającym obsługę merytoryczną, administracyjną i biurową Komisji w dniach i godzinach pracy tego urzędu. Zgodnie z treścią art. 49b § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021r. poz. 735; dalej: k.p.a.) w przypadku zawiadomienia strony zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a k.p.a. o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.

Według art. 49b § 2 k.p.a. jeżeli decyzja lub postanowienie, o których mowa w § 1, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne ogłoszenie decyzji nastąpiło 24 maja 2021 r. Zgodnie z art. 16 ust. 3 i 4 ustawy doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zanonimizowana kopia decyzji znajduje się w załączniku na dole strony.

Aktualizacja 9 czerwca 2021 r.

 Dnia 9 czerwca 2021 r. sprostowano oczywistą omyłkę pisarską w komunikacie, zastępując omyłkowy wpis "Publiczne ogłoszenie decyzji nastąpiło 7 maja 2021 r. (...)" na prawidłowy "Publiczne ogłoszenie decyzji nastąpiło 24 maja 2021 r. ".                                      

 

Materiały

Decyzja​_Komisji​_z​_dnia​_18​_maja​_2021​_r​_KR​_II​_R​_3519​_Ogłoszono​_w​_BIP​_24​_maja​_2021
Decyzja​_Komisji​_z​_dnia​_18​_maja​_2021​_r​_KR​_II​_R​_3519​_Ogłoszono​_w​_BIP​_24​_maja​_2021.pdf 51.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.05.2021 18:17 Grzegorz Młodawski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Decyzja Komisji z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie o sygnaturze KR II R 35/19 (ul.Sobieskiego 46) 3.0 09.06.2021 13:58 Grzegorz Młodawski
Decyzja Komisji z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie o sygnaturze KR II R 35/19 (ul.Sobieskiego 46) 2.0 09.06.2021 13:56 Grzegorz Młodawski
Decyzja Komisji z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie o sygnaturze KR II R 35/19 (ul.Sobieskiego 46) 1.0 24.05.2021 18:17 Grzegorz Młodawski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}