W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku dotyczące wykonywania konserwacji i obsługi bieżącej kopiarek w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości

11.01.2024

Zapytanie ofertowe w celu szacowania wartości zamówienia

Szanowni Państwo,

 

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wykonywanie obsługi serwisowej i konserwacje kopiarek będących na wyposażeniu obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al.    Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, ul. Chopina 1, ul. Koszykowej 6, ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.

 

Opis przedmiotu zamówienia     – załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia

                                                             - załącznik nr 2 Formularz cenowy na obsługę kopiarek Sharp

                                                             - załącznik nr 3 Formularz cenowy  na obsługę kopiarek Xerox

                                                             - załącznik nr 4 Formularz cenowy na obsługę kopiarek Olivetti

                                                             - załącznik nr 5 Formularz cenowy na obsługę kopiarek Konica

 

              Ofertę - oferty proszę przesłać na adres mailowy; sekretariat.ba@ms.gov.pl do dnia 25.01.2024 r. lub przesłać pocztą na adres Biuro  Administracyjne Ministerstwa  Sprawiedliwości 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, lub złożyć  bezpośrednio w Biurze Podawczym Ministerstwa.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Osobą do kontaktu w powyższej sprawie jest Andrzej Rutkowski nr tel.: (22) 52 12 758,   e-mail: andrzej.rutkowski@ms.gov.pl

Materiały

OPZ Zamówienia
OPZ​_Zamówienia.docx 0.16MB
Załącznik numer 2 konserwacje SHARP
Załącznik​_numer​_2​_​_konserwacje​_SHARP.docx 0.02MB
Załącznik numer 3 konserwacje kopiarek Xerox
Załącznik​_numer​_3​_konserwacje​_kopiarek​_Xerox.docx 0.02MB
Załącznik numer 4 OLIVETTI
Załącznik​_numer​_4​_OLIVETTI.docx 0.02MB
Załącznik numer 5 Konica Minolta
Załącznik​_numer​_5​_Konica​_Minolta.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.01.2024 15:24 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Andrzej Rutkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku dotyczące wykonywania konserwacji i obsługi bieżącej kopiarek w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości 2.0 11.01.2024 15:30 Marek Kołodziejczyk
Rozeznanie rynku dotyczące wykonywania konserwacji i obsługi bieżącej kopiarek w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości 1.0 11.01.2024 15:24 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}