W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku na usługę wykonania wizytówek wraz z dostawą do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości

25.11.2025

Rozeznanie rynku w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na usługę wykonania wizytówek.

Obowiązki wykonawcy

Do zakresu przedmiotu umowy należy wykonywanie i dostarczanie wizytówek do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości przy
Al. Ujazdowskich 11., zgodnie z warunkami określonymi w załączonym do rozeznania projektem istotnych postanowień umowy i opisem wizytówek.


Zamawiający prosi o przekazanie informacji w ww. zakresie  w terminie do dnia 3 grudnia 2025 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kc  i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez zamawiającego oraz nie stanowi podstawy do roszczeń  ze strony wykonawcy do zawarcia umowy.

Materiały

Istotne postanowienia umowy
Istotne​_postanowienia​_umowy-1.doc 0.11MB
opis wizytówek
Opis​_wizytówek-1.doc 0.62MB
oświadczenie o ochronie sygnalistów
oświadczenie​_o​_ochronie​_sygnalistów​_.docx 0.02MB
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
oswiadczenie​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2025 10:28 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Danuta Usiądek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku na usługę wykonania wizytówek wraz z dostawą do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości 1.0 25.11.2025 10:28 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}