W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapraszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę 5 szt. pętli indukcyjnej do punktów obsługi klienta Ministerstwa Sprawiedliwości

24.10.2022

Zapytanie ofertowe

Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę:

5 szt. pętli indukcyjnej do punktów obsługi klienta  Ministerstwa Sprawiedliwości.

(nazwa przedmiotu zamówienia)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: pętli indukcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 31.10.2022 r. Każdy wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na całość zamówienia,

 pisemnie na adres:

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Administracyjne

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa  

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl.

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu jej terminu.

Termin wykonania zamówienia określa się na 10 dni od daty zawarcia umowy/przyjęcia zlecenia..

Kryterium oceny ofert:

Cena – 100%

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do

reprezentowania Wykonawcy.

2. Wykonawca składając ofertę, składa Formularz Ofertowy - według załączonego wzoru (zał. nr 2 do zapytania ofertowego),

3. Wykonawca określi cenę dla przedmiotu zamówienia, podając ją w złotych polskich
w kwocie brutto wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Postępowanie o udzielenie zamówienia może zakończyć się negocjacjami przeprowadzonymi z co najmniej jednym z Wykonawców. Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji podejmuje Zamawiający.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty.

PODSTAWOWE WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Za opóźnienie terminu realizacji zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną
    w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
  2. Czas wykonywania usługi określony w ofercie liczony będzie od chwili zawarcia umowy.
  3. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru usługi, podpisanym przez strony.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC tj. odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Osobą do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest Ireneusz Melon tel. 22 52 12 235
e-mail: 
Ireneusz.Melon@ms.gov.pl.

Załącznik:

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

Materiały

Oferta
Oferta.docx 0.01MB
Opis Przedmiotu Zamówienia
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.02MB
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi​_na​_pytania.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}