W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości

17.05.2023

Zamawiający – Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie.”

1. Szczegółowy zakres usługi oraz kryteria oceny ofert zostały określone w „Zaproszeniu do składania ofert” (dalej „Zaproszenie”) oraz w załącznikach do Zaproszenia.

2. Termin realizacji usługi: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 sierpnia 2023 r.

3. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.

4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 maja 2023 r. do godz. 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego) w formie elektronicznej na adres: sekretariat.bb@ms.gov.pl, z adnotacją: Oferta na „Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji systemu SKD.”

5. Jednocześnie Zamawiający prosi o złożenie wraz z Ofertą wypełnionych i podpisanych załączników do Zaproszenia.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe Zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn.  zm.).

Proszę o przesyłanie ofert w pliku PDF.

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert.pdf 0.14MB
Załącznik numer 1 do zaproszenia - Projekt umowy
Załącznik​_numer​_1​_do​_zaproszenia​_-​_Projekt​_umowy.docx 0.07MB
Załącznik numer 2 do zaproszenia - Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_do​_zaproszenia​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Załącznik numer 3 do zaproszenia - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia
Załącznik​_nr​_3​_do​_zaproszenia​_-Oświadczenie​_Wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_wykluczenia.docx 0.02MB
Załącznik numer 4 do zaproszenia - Wykaz osób
Załącznik​_nr​_4​_do​_zaproszenia​_-Wykaz​_osób.docx 0.02MB
załącznik numer 1 do​_umowy AL.Ujazdowskie 11 Koszykowa 6
załącznik​_numer​_1​_do​_umowy​_ALUjazdowskie​_11​_Koszykowa​_6.doc 0.14MB
załącznik numer 2 do umowy al. Róż 2
załącznik​_numer​_2​_do​_umowy​_al​_Róż​_2.doc 0.13MB
załącznik numer 3 do umowy ul. Chopina 1 Al.Ujazdowskie 19
załącznik​_numer​_3​_do​_umowy​_ul​_Chopina​_1​_AlUjazdowskie​_19.doc 0.17MB
załącznik numer 4 do umowy ul.Czerniakowska 100
załącznik​_numer​_4​_do​_umowy​_ulCzerniakowska​_100.doc 0.13MB
załącznik numer 5 do umowy ul. Zwycięzców 34
załącznik​_numer​_5​_do​_umowy​_ul​_Zwycięzców​_34.doc 0.13MB
załącznik numer 6 do umowy ul. Piękna 1b
załącznik​_numer​_6​_do​_umowy​_ul​_Piękna​_1b.doc 0.12MB
załącznik numer 7 do umowy protokół ze zdarzenia
załącznik​_numer​_7​_do​_umowy​_protokół​_ze​_zdarzenia.docx 0.02MB
załącznik numer 8 do umowy Wykaz osób
załącznik​_numer​_8​_do​_umowy​_Wykaz​_osób.docx 0.02MB
załącznik numer 9 do umowy protokół z wykonanych czynności
załącznik​_numer​_9​_do​_umowy​_protokół​_z​_wykonanych​_czynności.docx 0.02MB
załącznik numer 10 do umowy Miesięczny protokół odbioru
załącznik​_numer​_10​_do​_umowy​_Miesięczny​_protokół​_odbioru.docx 0.02MB
załącznik numer 11 do umowy umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
załącznik​_numer​_11​_do​_umowy​_umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}