W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na wywóz i utylizację 250 szt. krzeseł

13.01.2020

W ramach procedury rozpoznania rynku Ministerstwo Sprawiedliwości uprzejmie zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi wywozu  i utylizacji składników rzeczowych majątku ruchomego – 250 sztuk krzeseł.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj.  i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
Oferta obejmuje wywóz i utylizację mebli - krzesła (250 szt.) – trwałych środków Ministerstwa Sprawiedliwości z magazynu przy ul. Przasnyskiej 6 w Warszawie (budynek wyposażony w windę).
Czas realizacji usługi 60 dni od dni a złożenia oferty.
Zakres realizacji usługi:
1) zapewnienie odpowiedniej liczby pracowników do wyniesienia z magazynu 250 szt. mebli – Załącznik nr 1;
2) załadunek mebli do własnego środka transportu;
3) odbiór mebli z budynku w godzinach 9.00 – 14.00;
4) dostarczenie w ciągu 7 dni do siedziby Zamawiającego karty odpadów. 
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1.    Termin płatności do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
2.    Wynagrodzenie za wykonanie usługi musi obejmować wszelkie koszty potrzebne do prawidłowej i całkowitej realizacji zamówienia.
W ramach przedstawionej oferty cenowej należy:
1) podać ceny netto i brutto zgodnie z formularzem cenowym podanym w załączniku niniejszego zapytania.
2) zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia
w terminie do dnia 27 stycznia 2020 r., do godziny 16.00, pisemnie na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Administracyjne
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt z Panią Izabelą Borowiec, tel. 22 52-12-341 lub e-mail: izabela.borowiec@ms.gov.pl

Materiały

Załącznik nr 1
Załacznik​_Nr​_1.docx 0.08MB
{"register":{"columns":[]}}