W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR I R 35/25 - dotyczącej nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Grochowskiej 230a

18.08.2025

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich, zawiadamia, że postępowanie w przedmiocie decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 22 kwietnia 2015 r. nr 220/GK/DW/2015 dotyczącej nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Grochowskiej 230a (poprzednio prowadzonej pod sygn. akt KR III R 7/20, a następnie pod sygn. akt KR VI R 7/20) z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy, oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do dnia 13 października 2025 r.

Treść zawiadomienia została udostępniona 18 sierpnia 2025 r. w załączniku znajdującym się poniżej.

Więcej informacji o sprawie można znaleźć na stronie: Postępowanie przed Komisją: ul. Grochowska 230a - KR VI R 7/20 (poprzednio KR III R 7/20)

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz. U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się do przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).

Materiały

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy- KR I R 35/25 - ulica Grochowska 230a - {Udostępniono w BIP w dniu 18.08.2025}
Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy-​_KR​_I​_R​_3525​_​_-​_ulica​_Grochowska​_230a​_-​_{Udostępniono​_w​_BIP​_w​_dniu​_180820.pdf 0.06MB
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy- KR I R 35/25 - ulica Grochowska 230a -wersja cyfrowa {Udostępniono w BIP w dniu 18.08.2025 r.}
Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy-​_KR​_I​_R​_3525​_​_-​_ulica​_Grochowska​_230a​_-wersja​_cyfrowa​_{Udostępniono​_w​_BIP​_w​_dniu​_18082025​_r}.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2025 09:43 Marcin Warchoł
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR I R 35/25 - dotyczącej nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Grochowskiej 230a 1.0 18.08.2025 09:43 Marcin Warchoł

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}