W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 56/19 - ul. Zagórna 12A (19.10.2020 r.)

19.10.2020

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie dotyczące decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 15 grudnia 2010 r. nr 453/GK/DW/2010 oraz zmieniającej ją decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 17 października 2011 r. nr 445/GK/DW/2011 dot. nieruchomości położonej przy ul. Zagórnej 12A, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, że został wyznaczony do dnia 17 grudnia 2020 r. nowy termin załatwienia ww. sprawy.

Ponadto informacje o sprawie można znaleźć na  stronie:

https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/postepowanie-przed-komisja-ul-zagorna-12a

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa  (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2267 ze zm., dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych

 Treść ww. zawiadomienia znajduje się w załączniku zamieszczonym poniżej.

 

Materiały

KR​_II​_R​_5619​_Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_(opublikowano w BIP w dniu 19 października 2020 r)
KR​_II​_R​_5619​_Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_(opublikowano​_w​_BIP​_w​_dniu​_19​_października​_2020​_r).pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.10.2020 13:30 Grzegorz Młodawski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 56/19 - ul. Zagórna 12A (19.10.2020 r.) 1.0 19.10.2020 13:30 Grzegorz Młodawski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}