W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 57/19 (ul. Żegiestowska 26)

05.01.2021

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 10 lipca  2012 r., nr 314/GK/DW/2012, dotyczącej rozstrzygnięcia o wypłacie odszkodowania za nieruchomość przy ul. Żegiestowskiej 26 w Warszawie, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do 10 marca 2021 r.

Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania znajdują się na stronie:

https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/postepowanie-przed-komisja-ul-zegiestowska-26---kr-ii-r-5719

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2267 oraz z 2020 r. poz.1709, dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2021 13:28 Tomasz Haintze
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 57/19 (ul. Żegiestowska 26) 1.0 05.01.2021 13:28 Tomasz Haintze

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}