W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR III R 16/23 - ul. Jana Kazimierza 18a (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 26 lutego 2015 r. nr 71/GK/DW/2015)

10.07.2023

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie dotyczące nieruchomości warszawskiej położonej przy ul. Jana Kazimierza 18a (sygn. akt KR III R 16/23), z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do dnia 10 września 2023 r.

Treść zawiadomienia została udostępniona w dniu 10 lipca 2023 r. w załączniku znajdującym się poniżej.

Więcej informacji o sprawie można znaleźć w zakładce postępowanie rozpoznawcze przed Komisją:  Postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: KR III R 16/23 – ul. Jana Kazimierza 18a (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 26 lutego 2015 r. nr 71/GK/DW/2015)

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz. U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa z dnia 9 marca 2017 r.) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Materiały

KR III R 16/23 - ul. Jana Kazimierza 18a (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 26 lutego 2015 r. nr 71/GK/DW/2015) - zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy [udostępniono w BIP w dniu 10.07.2023 r.]
KR​_III​_R​_1623​_-​_zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy.pdf 0.46MB
KR III R 16/23 - ul. Jana Kazimierza 18a (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 26 lutego 2015 r. nr 71/GK/DW/2015) - zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy - wersja cyfrowa [udostępniono w BIP w dniu 10.07.2023 r.]
KR​_III​_R​_1623​_-​_zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_-​_wersja​_cyfrowa.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.07.2023 08:39 Magdalena Cieślik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR III R 16/23 - ul. Jana Kazimierza 18a (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 26 lutego 2015 r. nr 71/GK/DW/2015) 1.0 10.07.2023 08:39 Magdalena Cieślik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}