W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. analiz funkcjonowania Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz i Strategii

13.10.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 24.10.2018 r

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. analiz funkcjonowania Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz i Strategii

Liczba lub wymiar etatu:1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•Koordynacja (merytoryczna i administracyjna) zadania polegającego na opracowaniu badania podmiotów świadczących usługi w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w zakresie zapewnienia poprawności jego realizacji i zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie.
•Wykonywanie badania (tzw. research) i analizy w zakresie POZ (analizy czynników istotnych dla systemu, zachorowalności, chorobowości, świadczeń opieki zdrowotnej) dla uzyskania najwyższej jakości analizy do wykorzystania przy opracowaniu modelu.
•Dokonywanie analizy międzynarodowych wytycznych i dobrych praktyk w zakresie systemu podstawowej opieki zdrowotnej.
•Określanie zakresu informacji oraz danych, które będą służyły opracowaniu i modyfikacji powstałych do tej pory narzędzi analitycznych.
•Koordynowanie prac w ramach grupy roboczej związanych z identyfikacją propozycji dodatkowych analiz oraz przygotowania narzędzia badawczego.
•Koordynowanie procesu badania terenowego w placówkach na terenie Polski do uzyskania danych komplementarnych wobec systemu sprawozdawczego.
•Dokonywanie analiz wyników przeprowadzonego badania terenowego oraz ich interpretacji celem prezentacji uzyskanych wyników przedstawicielom środowiska medycznego.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub zdrowia publicznego,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analiz ilościowych w sektorze ochrony zdrowia,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy z dużymi bazami danych i hurtowniami danych,
  • znajomość systemu finansowania świadczeń zdrowotnych ze środków publicznych, w szczególności POZ,
  • znajomość teorii ekonomii z zakresu ochrony zdrowia,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej.

Wymagania dodatkowe:
•1 rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem,
•umiejętność tworzenia bibliotek dynamicznych rozwiązujących czasochłonne problemy numeryczne w językach niskiego poziomu (C, C++);
•znajomość statystyki i ekonometrii,
•znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania (SAS, R),
•znajomość SQL,
•bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
•umiejętność zarządzania zespołem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•życiorys i list motywacyjny,
•oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
•kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 24.10.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista ds. analiz funkcjonowania POZ w Departamencie Analiz i Strategii (poz. 2027)”
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 665.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS TRWANIA PROJEKTU UNIJNEGO (2016-2019) „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY  O SŁUŻBIE CYWILNEJ.
Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: sprawdzenie znajomości języka angielskiego,
etap 4: rozmowa kwalifikacyjna.
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2018 17:55 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. analiz funkcjonowania Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz i Strategii 1.0 13.10.2018 17:55 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}