W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. analiz ilościowych i tworzenia modeli ekonomicznych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Analitycznych w Departamencie Analiz i Strategii

25.07.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 06.08.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. analiz ilościowych i tworzenia modeli ekonomicznych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Analitycznych w Departamencie Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    Pozyskiwanie i gromadzenie informacji oraz danych (ze szczególnym uwzględnieniem danych ekonomicznych) służących opracowaniu i modyfikacji narzędzi analitycznych, w tym modeli ekonomicznych (ekonometrycznych, statystycznych).
•    Praca z bazami i hurtowniami danych oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie przetwarzania pozyskanych danych.
•    Przygotowywanie analiz, diagnoz i ocen w ramach opracowywanych przez Ministerstwo Zdrowia dokumentów programowych, strategii i programów.
•    Współpraca z organizacjami międzynarodowymi oraz instytucjami badawczymi oraz placówkami naukowymi.
•    Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w celu określenia kształtu interwencji regulacyjnej o charakterze strategicznym i zwiększenia jakości informacji o skutkach społeczno-ekonomicznych.
•    Tworzenie nowych oraz dostosowywanie istniejących narzędzi analitycznych, tworzenie modeli ekonomicznych w ochronie zdrowia oraz współpraca z ekspertami przy określaniu warunków brzegowych.
•    Określanie potrzeb oraz przygotowywanie propozycji działań w celu realizacji polityki istotnych z punktu widzenia długofalowego rozwoju kraju w zakresie ochrony zdrowia.
•    Ocena wybranych dokumentów (w tym regulacyjnych) w zakresie wymagającym analizy ilościowej lub wykorzystania modeli ekonomicznych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; brak windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub na kierunku: informatyka i ekonometria lub finanse i rachunkowość lub matematyka lub fizyka lub metody ilościowe w ekonomii,
•    2 lata doświadczenia zawodowego 
•    bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w zakresie wykonywanych zadań,
•    znajomość statystyki i ekonometrii,
•    umiejętność pracy z dużymi bazami danych i hurtowniami danych,
•    umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej.

wymagania dodatkowe:
•    1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze analiz ilościowych w sektorze ochrony zdrowia,
•    wiedza z zakresu organizacji ochrony zdrowia,
•    znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania (SAS, R),
•    znajomość SQL,
•    bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 06.08.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, 
ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista ds. analiz ilościowych i tworzenia modeli ekonomicznych
w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Analitycznych w Departamencie Analiz i Strategii – poz. 1976”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2018 09:04 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. analiz ilościowych i tworzenia modeli ekonomicznych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Analitycznych w Departamencie Analiz i Strategii 1.0 25.07.2018 09:04 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}