W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. finansowania świadczeń zdrowotnych w Wydziale e-Usług w Departamencie e-Zdrowia

28.02.2020

Dokumenty należy składać lub przesłać do 13.03.2020 r.

nr ogłoszenia: 61746        poz.  2279        MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. finansowania świadczeń zdrowotnych w Wydziale e-Usług w Departamencie e-Zdrowia
Liczba lub wymiar etatu: 1 etat 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczenie w planowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań w zakresie e-zdrowia, z uwzględnieniem obecnych regulacji dotyczących świadczeń opieki zdrowotnej;
  • Uczestniczenie w planowaniu i wdrażaniu projektów Ministra Zdrowia w zakresie e-zdrowia w celu zapewnienia rozwoju ww. obszaru w sposób dynamiczny, a jednocześnie skoordynowany i interoperacyjny;
  • Prowadzenie spraw dotyczących publicznych systemów teleinformatycznych w sektorze zdrowia, w kontekście zagadnień związanych ze świadczeniem opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • Udział w pracach zespołów projektowych w zakresie definiowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla systemów informatycznych, udział w warsztatach analitycznych;
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, NFZ, CSIOZ i innymi instytucjami zaangażowanymi w rozwój e-zdrowia.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; 
Departament e-Zdrowia mieści się Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 11; pokój mieści się  na IV piętrze; budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych; przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich; 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w podmiocie leczniczym lub w instytucji związanej z taryfikacją lub finansowaniem świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych,
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce, w tym w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

wymagania dodatkowe:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych,
  • ukończone studia podyplomowe z zarządzania projektami  lub z zakresu ochrony zdrowia,
  • ukończone szkolenie z metodyki zarządzania projektami  PRINCE2 lub AGILE (potwierdzone certyfikatem),
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami,
  • znajomość zagadnień związanych z ochroną zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem obszaru e-zdrowia,
  • wiedza z zakresu taryfikacji lub finansowania świadczeń opieki zdrowotnej,
  • umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 13 marca 2020 r. adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa lub mailowo na adres: rekrutacja@mz.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i przesłane w formie skanu) z dopiskiem: „główny specjalista ds. finansowania świadczeń zdrowotnych w Wydziale e-Usług w Departamencie e-Zdrowia – poz. 2279”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże/ Praca i praktyki/ Materiały.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

W przypadku przesyłania aplikacji mailowo najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do Ministerstwa Zdrowia wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe). Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2399).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi od 6.709,00 zł do 7.860,00 zł brutto,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
  • możliwość doskonalenia zawodowego,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
  • projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
  • parking dla rowerów,
  • pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • bufet pracowniczy,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.02.2020 08:42 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. finansowania świadczeń zdrowotnych w Wydziale e-Usług w Departamencie e-Zdrowia 1.0 28.02.2020 08:42 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}