W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii

02.12.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia  11.12.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

główny specjalista ds. oceny skutków regulacji
w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii

Liczba lub wymiar etatu:1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opiniowanie projektów aktów normatywnych albo projektów założeń do projektów ustaw, w szczególności opiniowanie dołączonych do ww. dokumentów ocen skutków regulacji i testów regulacyjnych. Opiniowanie ocen skutków regulacji ex-post przygotowywanych w komórkach organizacyjnych.
  • Identyfikowanie propozycji regulacyjnych, które ze względu na swoje znaczenie lub występujące tendencje wymagają pogłębionej analizy.
  • Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do opiniowania OSR identyfikacja źródeł informacji umożliwiających weryfikacje poprawności analiz (np. statystyk, wyliczeń kosztów), trafności i adekwatności, wniosków, prognoz, rekomendacji zawartych w opiniowanych przez pracownika OSR.
  • Przygotowywanie syntetycznych opracowań dla członków Kierownictwa Ministerstwa Zdrowia w zakresie zadań i działań Departamentu.
  • Pozyskiwanie i gromadzenie informacji służących analizie wybranych interwencji publicznych w obszarze zdrowia.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie oraz pism związanych z bieżącą pracą Departamentu.
  • Wspieranie innych pracowników Departamentu w wykonywaniu ich zadań służbowych oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych służbowych.

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;

Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub prawa,
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • szeroka wiedza z zakresu organizacji ochrony zdrowia,
  • znajomość wskaźników ekonomicznych i podstawowych zastosowań dla nich,
  • umiejętność wyszukiwania i selekcjonowania informacji,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość struktury i organizacji Ministerstwa Zdrowia,
  • komunikatywność,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Wymagania dodatkowe:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku bezpośrednio związanym z oceną skutków regulacji jako oceniający, lub na stanowisku związanym z opracowywaniem (lub czynnym uczestniczeniem w opracowywaniu) ocen skutków regulacji do projektów aktów normatywnych,
  • znajomość metodyki dokonywania oceny skutków regulacji z prawnego punktu widzenia;
  • znajomość zasad legislacji i przebiegu procesu legislacyjnego,
  • znajomość statystyki, w tym narzędzi udostępnianych przez GUS,
  • znajomość finansów publicznych,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
    • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 11.12.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Departamencie Analiz i Strategii (poz. 2068)”

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 665.

Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:

•           „trzynaste” wynagrodzenie,

•           „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,

•           pakiet socjalny,

•           możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

•           stołówkę pracowniczą,

•           pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,

•           parking dla rowerów,

•           dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

•           dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna (w tym sprawdzenie znajomości języka angiel

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2018 19:39 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii 1.0 02.12.2018 19:39 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}