W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

05.04.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 16 kwietnia 2018 r.

nr ogłoszenia: 25079, poz. 1922
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

główny specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie i prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych, w celu dostarczenia potencjalnym beneficjentom odpowiednich informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego.
  • Uczestniczenie w opracowywaniu i aktualizacji rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych oraz przygotowywaniu wkładu merytorycznego do planu informacji i promocji a także materiałów promocyjnych.
  • Uczestniczenie w organizacji szkoleń, spotkań i konferencji na terenie kraju dla beneficjentów projektów realizowanych w ramach środków europejskich.
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu informacji do zmieszczenia na stronie internetowej.
  • Współpraca z Biurem Prasy i Promocji w zakresie planowanych i realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych oraz udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy.
  • Przygotowywanie wkładu dotyczącego informacji i promocji w ochronie zdrowia do realizacji zamówień publicznych w ramach regulacji obowiązujących w Ministerstwie Zdrowia.

 Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na I piętrze; praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; istnieje podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich jedynie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia w pracy związanej z informacją i promocją,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami,
  • wiedza z zakresu działań informacyjnych i promocyjnych,
  • umiejętność kierowania zespołem,
  • zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.

Wymagania dodatkowe:

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem,
  • przeszkolenie z zakresu zarządzania zespołem,
  • wiedza z zakresu funduszy europejskich i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zagranicznych,
  • umiejętność rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
    • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 16.04.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa

z dopiskiem: „główny specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 1922”

 

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo/ Praca, wolontariat, praktyki i staże..

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty  z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie

3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska. 

Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 276.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.04.2018 06:52 Rafał Babraj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Babraj
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia 1.0 05.04.2018 06:52 Rafał Babraj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}