W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista w Wydziale Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności

11.08.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 23.08.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań wynikających z roli współadministratora danych przetwarzanych w SWD PRM;
  • Tworzenie i opracowywanie koncepcji rozwiązań oraz wymagań funkcjonalnych w zakresie funkcjonowania SWD PRM i dyspozytorni medycznych, a także opracowywanie wytycznych  i procedur dotyczących funkcjonowania SWD PRM i dyspozytorni medycznych;
  • Realizowanie zadań wynikających z nadzoru nad Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego w zakresie szkoleń dyspozytorów medycznych i wojewódzkich koordynatorów ratownictwa medycznego;
  • Analizowanie, opiniowanie i ocena wojewódzkich planów działania systemu pod kątem liczby, lokalizacji i organizacji dyspozytorni medycznych oraz systemów teleinformatycznych i łączności radiowej oraz prowadzenie procedury zatwierdzania tych planów przez Ministra Zdrowia;
  • Opiniowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem, rozbudową i modyfikacji SWD PRM oraz przyjętych założeń w odniesieniu do architektury systemu i funkcjonalności SWD PRM;
  • Udział w kontrolach dyspozytorni medycznych oraz wizytach weryfikujących funkcjonowanie SWD PRM i dyspozytorni medycznych. Udzielanie wsparcia merytorycznego wojewodom, pracownikom KCMRM, personelowi dyspozytorni i wojewódzkim koordynatorom ratownictwa medycznego;
  • Udział w opracowywaniu rozwiązań organizacyjnych systemu PRM, w szczególności  w obszarze powiadamiania ratunkowego na potrzeby systemu PRM. Przygotowywanie projektów aktów normatywnych z zakresu ratownictwa medycznego oraz udział  w pracach legislacyjnych i pracach zespołów w zakresie właściwości wydziału;
  • Współpraca z organami administracji rządowej, służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy, dysponentami jednostek systemu PRM, a także innymi podmiotami w zakresie wdrażania nowych funkcjonalności oraz prawidłowego i bezpiecznego działania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi;
Departament Ratownictwa Medycznego i Obronności mieści się w budynku zabytkowym  w Warszawie przy ul. Miodowej 15 na II piętrze w budynku „C”; winda zlokalizowana jest w budynku „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i ‘C” ; 


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe na kierunku ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w systemie Państwowe Ratownictwo Medyczne lub w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ratownictwem medycznym lub powiadamianiem ratunkowym,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym w zakresie wykonywanych zadań,
  • znajomość organizacji i zasad funkcjonowania ochrony zdrowia,
  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z przepisami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
  • znajomość dokumentów strategicznych dotyczących powiadamiania ratunkowego w systemie PRM,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, 
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office(Word, Excel, Power Point).

wymagania dodatkowe:

  • studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu informatyki lub telekomunikacji lub radiołączności lub kierunków pokrewnych,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku dyspozytora medycznego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; dobra znajomość słownictwa z zakresu wykonywanych zadań,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
  • znajomość systemów łączności,
  • umiejętność tworzenia opisów funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla systemu,
  • umiejętność tworzenia procedur i wytycznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.


Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 23.08.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,  ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności – poz. 1989”


DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego. 
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2018 21:22 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista w Wydziale Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności 1.0 11.08.2018 21:22 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}