W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Inspektor ds. helpdesku w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego

22.08.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 03.09.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. helpdesku w Wydziale Informatyki
w Biurze Dyrektora Generalnego
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Instalacja, konfiguracja i montaż komputerów i urządzeń peryferyjnych wraz z niezbędnymi przyłączami;
  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w codziennej pracy w systemach informatycznych;
  •  Tworzenie i edycja kont użytkowników oraz ich uprawnień;
  •  Udział w pracach związanych z wdrożeniem systemów informatycznych w zakresie informatyzacji urzędu;
  • Współpraca z zespołem administratorów;
  •  Kontakty z firmami serwisującymi sprzęt urzędu.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z koniecznością przemieszczania się na terenie urzędu;
Biuro Dyrektora Generalnego mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15 na I piętrze w budynku „C”; winda zlokalizowana jest w budynku „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i ‘C” ; 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w IT,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows 7, 8, 10,
  •  bardzo dobra znajomość budowy komputerów i zasad ich działania,
  •   praktyczna znajomość użytkowaniu i konfiguracji sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych,
  •  praktyczna znajomość usługi Active Directory,
  • podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych i diagnostyki problemów,
  •  znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  •  praktyczna znajomość systemów zgłoszeń typu Ticket Tracking,

wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie średnie informatyczne lub pokrewne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  •  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  •  kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  •  kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 03.09.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, 
ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „inspektor w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego – poz. 1996”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna,  w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.  

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.08.2018 09:21 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor ds. helpdesku w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego 1.0 22.08.2018 09:21 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}