W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podpisano umowę o dofinansowaniu projektu pn. Podniesienie kompetencji kadry zaangażowanej w pomoc osobom z różnymi zaburzeniami narządów zmysłów

Rozwój kadry dla osób z zaburzeniami narządów zmysłów

29 września 2025 r. podpisano umowę o dofinansowaniu projektu pn. „Podniesienie kompetencji kadry zaangażowanej w pomoc osobom z różnymi zaburzeniami narządów zmysłów” realizowanego przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu.

Informacje nt. podpisanej umowy:

Działanie FERS.01.13 Umiejętności w sektorze zdrowia

Umowa: FERS.01.13-IP.07-0010/25-00/153/2025/194 dla projektu nr FERS.01.13-IP.07-00010/25

Beneficjent: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu

Wartość całkowita projektu: 11 731 060,00 zł

Cel projektu: podniesienie kompetencji kadry zaangażowanej w proces rehabilitacji zaburzeń narządów zmysłów (m.in. osób wykonujących zawód audiologa, psychologa, logopedy, protetyka słuchu) poprzez opracowanie i wdrożenie programu szkoleniowego. Powyższe przełoży się na uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnej do prowadzenia procesu rehabilitacji pacjentów i pacjentek po implantacji słuchowej oraz z innymi zaburzeniami narządów zmysłów. Program szkoleniowy będzie skoncentrowany na teoretycznych i praktycznych aspektach prowadzenia rehabilitacji podczas pracy z pacjentami i pacjentkami.

Zakres wsparcia obejmie: 

  • opracowanie programu szkoleniowego dla różnych ścieżek rehabilitacji po implantacji słuchowej dla wyodrębnianych i charakterystycznych grup pacjentów i pacjentek przy udziale zespołu złożonego ze specjalistów i specjalistek z tej dziedziny;
  • szkolenia w ramach pilotażu - Wdrożenie w drodze pilotażowego przetestowania programu szkoleniowego w wytypowanych jednostkach (przeszkolenie ok. 400 osób);
  • ocenę skuteczności i efektywności programu szkoleniowego (wraz z oceną zaproponowanych rozwiązań);
  • wdrożenie ewentualnych zmian na podstawie przeprowadzonej oceny oraz w ramach kolejnego etapu - realizacja bloku szkoleniowego dla pozostałych uczestników.
{"register":{"columns":[]}}