W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Radca ministra ds. ratownictwa medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności

12.06.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 22.06.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: radca ministra ds. ratownictwa medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności
Liczba lub wymiar etatu:1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie koncepcji rozwoju systemu PRM, z uwzględnieniem postępów w medycynie ratunkowej i światowych trendów w ratownictwie medycznym.
  •  Projektowanie nowych rozwiązań organizacyjnych i prawnych systemu PRM i zawodu ratownika medycznego.
  • Tworzenie i opracowywanie koncepcji rozwiązań oraz wymagań funkcjonalnych w zakresie funkcjonowania SWD PRM i dyspozytorni medycznych.
  • Realizowanie zadań wynikających ze sprawowania nadzoru Ministra Zdrowia nad Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym (LPR) i Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego (KCMRM).
  • Uczestnictwo w procesie akceptacji wojewódzkich planów działania systemu PRM i w planowaniu środków finansowych na zadania zespołów ratownictwa medycznego.
  • Uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach, naradach i konferencjach dotyczących funkcjonowania systemu PRM i SWD PRM.
  • Współpraca, w zakresie wykonywanych zadań, z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, jednostkami podległymi lub nadzorowanymi przez MZ, organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego, jednostkami współpracującymi z systemem PRM, podmiotami tworzącymi, podmiotami leczniczymi oraz z organizacjami społecznymi właściwymi w dziedzinie ratownictwa medycznego.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15”, pokój znajduje się w budynku „C” na II piętrze, praca wiąże się z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe-kierunek lekarski lub wyższe magisterskie, w tym studia I stopnia na kierunku pielęgniarstwo lub ratownictwo medyczne,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony zdrowia lub w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ochroną zdrowia,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przepisów wykonawczych,
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej,
  • znajomość standardów postępowania medycznego w jednostkach systemu PRM oraz w obszarze powiadamiania ratunkowego,
  •  umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • komunikatywność.


Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie podyplomowe z zakresu zarządzania opieką zdrowotną, zarządzania kryzysowego lub pokrewne
  • 1 rok doświadczenia w pracy w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego lub w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ratownictwem medycznym
  •  znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, w tym znajomość słownictwa z zakresu wykonywanych zadań,
  • znajomość systemów wspomagania decyzji,
  • znajomość standardów postępowania medycznego w jednostkach systemu PRM,
  • znajomość ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia,
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 22.06.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „radca ministra ds. ratownictwa medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności(poz. 1961)”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl;  Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. 
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. 
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj.)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 276.
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.


 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.06.2018 10:20 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Radca ministra ds. ratownictwa medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności 1.0 12.06.2018 10:20 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}