W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Radca prawny w Wieloosobowe Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Procesowej i Postępowania Administracyjnego w Departamencie Prawnym

28.10.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 5 listopada 2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Radca prawny w Wieloosobowe Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Procesowej
i Postępowania Administracyjnego w Departamencie Prawnym
Liczba lub wymiar etatu: 0,5 etatu  „umowa na zastępstwo”
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym i Trybunałem Konstytucyjnym oraz innymi organami, w tym przygotowywanie pism procesowych, w szczególności pozwów, odpowiedzi na pozwy, apelacje, odpowiedzi na apelacje, skargi kasacyjne, odpowiedzi na skargi kasacyjne (zastępstwo procesowe).
  • Opracowywanie i opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, projektów postanowień i decyzji administracyjnych, projektów odpowiedzi organu na skargi do sądów administracyjnych.
  • Sporządzanie opinii prawnych, ekspertyz i analiz z zakresu działu „zdrowie” w celu wyjaśnienia zagadnień prawnych na pisemny wniosek komórek organizacyjnych MZ i podmiotów zewnętrznych.
  • Opracowywanie i opiniowanie pod względem prawno-redakcyjnym projekty aktów normatywnych przygotowywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Zdrowia oraz przez inne organy w ramach uzgodnień międzyresortowych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz;
Departament Prawny mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15 na II piętrze; winda zlokalizowana jest w budynku „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i ‘C”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • uprawnienia radcy prawnego- wpis na listę radców prawnych,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie radcy prawnego,
  • wiedza systemowa z zakresu działu „zdrowie”znajomość kpa, kpc, prawo cywilne, prawo pracy.
  • znajomość zasad techniki prawodawczej,
  • umiejętność argumentowania.

wymagania dodatkowe:
•    1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w zawodzie radcy prawnego,
•    komunikatywna znajomość języka angielskiego,
•    umiejętność obsługi komputera, w tym programu Lex,
•    umiejętność pracy w zespole,
•    umiejętność negocjacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    życiorys i list motywacyjny,
    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
    kopia uprawnień radcy prawnego – wpisu na listę radców prawnych,
    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 5 listopada 2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „radca prawny w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Obsługi Procesowej i Postępowania Administracyjnego w Departamencie Prawnym – 0,5 etatu (poz. 2052) „umowa na zastępstwo”.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2018 18:49 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Radca prawny w Wieloosobowe Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Procesowej i Postępowania Administracyjnego w Departamencie Prawnym 1.0 28.10.2018 18:49 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}