W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista ds. realizacji umów rezydenckich w Wydziale Finansowania Kształcenia Podyplomowego w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji

20.12.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 31.12.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista ds. realizacji umów rezydenckich w Wydziale Finansowania Kształcenia Podyplomowego w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie i weryfikacja kalkulacji do umów rezydenckich oraz aneksów na podstawie m.in. analizy danych z jednostek zatrudniających rezydentów.
  • Analiza i wprowadzanie rozliczeń nadesłanych przez jednostki zatrudniające rezydentów do bazy rozliczeń w celu weryfikacji ich prawidłowości pod względem finansowym.
  • Przygotowywanie danych dotyczących realizacji umów rezydenckich w celu opracowania materiałów do planowania i wykonania budżetu w zakresie zadań wydziału.
  • Aktualizacja bazy umów, rozliczeń i zwrotów środków.
  • Sporządzanie przelewów w celu sfinansowania rezydentur.
  • Wprowadzanie i potwierdzanie zwrotów środków dokonanych przez jednostki zatrudniające rezydentów w celu ich prawidłowego zaksięgowania.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; w budynku w części „B” znajduje się winda; toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku :B” i „C”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe 
  • 2 lata doświadczenia zawodowego,
  • znajomość przepisów z zakresu kształcenia specjalizacyjnego lekarzy i lekarzy dentystów,
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
  • znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel na poziomie średniozaawansowanym,
  • znajomość przepisów mających zastosowanie do zatrudnienia na umowę o pracę (Kodeks pracy, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych).

Wymagania dodatkowe:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • znajomość obsługi programu Word,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dokładność i systematyczność,
  • dyspozycyjność, odporność na stres,
  • miejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 31.12.018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Finansowania Kształcenia Podyplomowego w Departamencie Budżetu Finansów i Inwestycji – 1 etat (poz. 2079)”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
  1. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
  2. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:

  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • parking dla rowerów,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.12.2018 11:42 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista ds. realizacji umów rezydenckich w Wydziale Finansowania Kształcenia Podyplomowego w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji 1.0 20.12.2018 11:42 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}