W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii

03.03.2018

nr ogłoszenia: 23396, poz. 1903

 Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii

Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie zadania polegającego na przygotowaniu 30 publikacji naukowych (w każdej około 7 artykułów) dotyczących modeli w 30 grupach chorobowości i map potrzeb zdrowotnych, z uwzględnieniem specyfiki regionalnej (część artykułów zostanie opublikowana w prasie branżowej).
  • Prowadzenie nadzoru redakcyjnego nad treściami artykułów polsko- i angielskojęzycznych przygotowywanymi przez innych redaktorów i ekspertów do 30 publikacji.
  • Prowadzenie polityki informacyjnej Departamentu, w tym opracowanie materiałów informacyjnych na stronę internetową.
  • Udział w merytorycznym przygotowaniu publikacji podsumowującej realizowany przez Departament Analiz i Strategii projekt systemowy oraz opracowanych w wyniku jego realizacji 30 modeli chorób, na podstawie których powstały mapy potrzeb zdrowotnych.
  • Udział w procesie upowszechniającym wiedzę o mapach potrzeb zdrowotnych i ich wykorzystaniu.
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania wewnętrzne lub zewnętrzne na temat map potrzeb zdrowotnych z zakresu 32 grup chorób.

 

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;

Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w dziedzinie PR lub w dziennikarstwie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • wiedza z zakresu public relations i komunikacji społecznej,
  • umiejętność przygotowywania i redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych, w tym znajomość prostego języka oraz zasad poprawnej pisowni,
  • wiedza w zakresie prowadzenia stron www,
  • znajomość wybranych programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • umiejętność prowadzenia researchu w internecie i poza nim oraz przedstawiania jego wyników,
  • ogólna wiedza w zakresie mapowania potrzeb zdrowotnych,
  • ogólna znajomość systemu opieki zdrowotnej.

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe na kierunku: dziennikarstwo, filologia polska/angielska, marketing, PR,
  • znajomość specyfiki Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 13.03.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,

Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem:

„specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii – poz. 1903

 

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

 

ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS TRWANIA PROJEKTU UNIJNEGO (2016-2019) „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.

 

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul.Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.03.2018 11:40 Rafał Babraj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Babraj
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii 1.0 13.03.2018 11:40 Rafał Babraj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}