Specjalista ds. transplantologii w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej
30.03.2018
Konkurs trwa do 9 kwietnia 2018 r.
nr ogłoszenia: poz.1921
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. transplantologii w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej
Liczba lub wymiar etatu:1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw dotyczących wydawania przez Ministra Zdrowia decyzji administracyjnych dotyczących udzielenia pozwolenia, odmowy udzielenia pozwolenia bądź cofnięcia pozwolenia dla podmiotów leczniczych na wykonywanie czynności transplantacyjnych.
- Realizowanie zadań związanych z przygotowaniem do przeprowadzenia kontroli w podmiotach leczniczych ubiegających się o pozwolenia Ministra Zdrowia na czynności polegające na pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów.
- Przygotowywanie ogłoszeń konkursowych, umów oraz aneksów do umów na realizację zadań „Narodowego Programu Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej”.
- Realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem kontroli w podmiotach leczniczych w cyklu 2 letnim oraz ubiegających się o pozwolenie Ministra Zdrowia na czynności polegające na gromadzeniu, przetwarzaniu, przechowywaniu i dystrybucji komórek i tkanek.
- Przygotowywanie propozycji zmian i inicjowanie procedur legislacyjnych dotyczących przepisów prawnych w zakresie transplantologii, w szczególności w związku z dostosowaniem do prawa Unii Europejskiej, a także prowadzenie procedur legislacyjnych.
- Opracowywanie i procedowanie projektów aktów prawnych, zgodnie z zasadami techniki legislacyjnej oraz udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie opinii w zakresie aktów prawnych będących w kompetencji Wydziału.
- Przygotowywanie opinii odnoszących się do nowych i zmienianych aktów prawnych w ramach uzgodnień wewnętrznych oraz opiniowanie, uzgadnianie i konsultowanie publiczne.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, pytania i oświadczenia poselskie, a także petycji zgłaszanych przez obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz inne pisma związane z realizowanymi zadaniami
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest odporność na stres; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na II piętrze w części „C”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w systemie ochrony zdrowia lub w administracji publicznej,
- przeszkolenie w zakresie znajomości procedur związanych z postepowaniem administracyjnym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomość systemu ochrony zdrowia,
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- znajomość ustawy o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów,
- znajomość ustawy o działalności leczniczej,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
wymagania dodatkowe:
- przeszkolenie z zakresu zasad technik legislacyjnych,
- znajomość prawa wspólnotowego dotyczącego postępowania z komórkami, tkankami i narządami,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Excel),
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 09.04.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej (poz. 1921)”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo/Urząd/ Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
- w Biurze Kadr – 22 63 49 521.
Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 30.03.2018 08:02 Rafał Babraj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Rafał Babraj
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista ds. transplantologii w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej | 1.2 | 30.03.2018 08:04 Rafał Babraj |
Specjalista ds. transplantologii w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej | 1.1 | 30.03.2018 08:02 Rafał Babraj |
Specjalista ds. transplantologii w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej | 1.0 | 30.03.2018 08:02 Rafał Babraj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP