W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do Spraw Legislacji w Departamencie Prawnym

10.09.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do Spraw Legislacji w Departamencie Prawnym
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    Opiniowanie projektów informacji, sprawozdań i raportów, które mają być przedmiotem rozpatrzenia przez Radę Ministrów;
•    Opiniowanie projektów aktów prawnych, w tym umów międzynarodowych, przygotowywanych przez innych ministrów i kierowanych do uzgodnień międzyministerialnych;
•    Uczestniczenie w konferencjach uzgodnienieowych oraz posiedzeniach Komisji Prawniczych w RCL;
•    Opiniowanie projektów aktów prawnych pod względem prawnym i redakcyjnym, przygotowywanych w komórkach organizacyjnych ministerstwa;
•    Przygotowywanie opinii prawnych w zakresie interpretacji przepisów obowiązujących aktów prawnych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Prawny zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15 pokój znajduje się na II piętrze w budynku „B”; winda znajduje się w budynku „B” urząd częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”; praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe prawnicze,
•    2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
•    wiedza systemowa z zakresu działu ‘”zdrowia”,
•    znajomość zasad techniki prawodawczej,
•    znajomość ustawy z dnia 7 lipca 2005 r. o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa,
•    znajomość ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów,
•    umiejętność pracy w zespole.

 Wymagania dodatkowe:
•    znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
•    komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w WSP ds. Legislacji w Departamencie Prawnym – poz. 2006”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. 
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty  z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.09.2018 15:20 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do Spraw Legislacji w Departamencie Prawnym 1.0 10.09.2018 15:20 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}